Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zázrak kámo

24. 04. 2023
8
17
235

Ještě teď cítím tvé dlaně na mých bocích

Tak letmé ač chtěné dotyky ukradené 

Jsem tě stále plná v noci lásky poloprázdné

Tisknu si Tě nenasytně prsty do svého klína

Dávám si záležet na každé vzpomínce

Potmě vyjídám ledničku tvojí vášně 

Zapíjím šťávou tvé divoké krve

Tišším svůj výkřik na zastávce touhy 

V tom bodě je síla a není to G

Neumím noty 

Miluju hudbu 

Ladíme

Chci 

Tě 

 

 

 


17 názorů

Poeteroristka
před 8 měsíci
Dát tip

Al Jal Úd jsem ráda, že se líbí, díky 


Al Jal Úd
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Moc pěkné 


Delfín
před 9 měsíci
Dát tip

Inu, Markétko, když mi to sedne, umím i komunikovat ve verších.


Poeteroristka
před 9 měsíci
Dát tip

Zatím neuměl :)) Díky,  za pěkný veršíky v odpověď Delfíne


Delfín
před 9 měsíci
Dát tip Poeteroristka, Zeanddrich E.

Ještě cítíš dlaně na svých bocích,

kterak se jich něžně dotýkal,

dala ses mu celá ve třech krocích,

nejlíp ze všech prý tě miloval.

 

Vyjedlas ledničku jeho vášně,

nečekaný pocit s tebou měl,

a že se náhle cítil tak zvláštně,

odejít jak jindy neuměl...

 


Poeteroristka
před 10 měsíci
Dát tip

F.M.R.C. díky za návštěvu 


Lili.
před 10 měsíci
Dát tip

To je okouzlující...


Poeteroristka
před 10 měsíci
Dát tip

Janina6 a Marci, díky děvčata za diskuzi. Nějak jsem to tam dávala automaticky a na formu, správný způsob nehleděla a pak se mi to asi setrvačností zalíbilo. Takže obě máte vlastně pravdu. Vážím si, že jste mě navštívili a věnovaly my čas. 


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Marci, ano, to mi došlo, že já si to myslím a ty ne ;) jen mě napadlo, že by to schválnost kvůli zvýraznění být mohla, ale jak to cítí autorka, to ví jen ona. Každopádně se mi to u téhle básně zdá zajímavé.


Marcela.K.
před 10 měsíci
Dát tip

Janino, ale já si nemyslím, že by to byla od Markéty schválnost. Spíš to přisuzuji rychlosti jak píše na PC a on ji to tak u každého řádku určí. Ona, jelikož píše "z jedné vody - šup na plot", jak by tu napsal jeden redaktor, tak si to možná ani neuvědomila. Jinak "schválnostem" se samozřejmě meze nekladou. To, co se zalíbilo Tobě (bez velkých písmen a interpunkce) je přeci správně, tak lze básně psát.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Originální obrazy na tradiční téma ;) Jak jsem tuhle báseň přehlédla? Ráda přidávám tip aspoň dodatečně. 

Ne, že by to bylo moc důležité, ale napadlo mě k Marcelinu konentáři o velkých písmenech na začátku řádků - mně to divné nepřipadà, beru to jako schválnost. Z moderní poezie jsem zvyklá, že to autoři ve volném verši používají poměrně často. Někdy to má zajímavý zvýrazňovací efekt. Sama to nepoužívám, mně se naopak zalíbilo u některých "vázaných" básní začínat všechny verše malým písmenem a vynechávat interpunkční znaménka, zdá se mi, že tím dávám čtenáři větší volnost, kam si umístí pomyslné předěly... ale to jen tak na okraj. Moc se mi líbí, jak píšeš, musím zpětně zapátrat, co jsem u tebe ještě přehlédla.


Poeteroristka
před 10 měsíci
Dát tip

Děkuji MarceloK


Marcela.K.
před 10 měsíci
Dát tip

Teda spojení vášně s ledničkou, to by mě fakt nenapadlo :-))

Jen technická - v básních by se neměly psát velká písmena v oslovení a začátek každého řádku verzálkou Ti asi píše automaticky PC. Tam by mohly být jen na začátku pomyslné věty. 


Poeteroristka
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Děkuji Benetko, ten nový Písmák je pro mne nepřehledný, tak děkuji později.. a jsem ráda, že víš ;)


Poeteroristka
před 11 měsíci
Dát tip

Děkuji, velmi mě potěšila Tvá slova Rhode. Je to krásný pocit, když to někdo "načmuchne" tak, jak jsem to "myslela" ;))


Rhodesie
před 11 měsíci
Dát tip
Tak to je dooost dobrý! Vždycky, když sem nahlídnu tak mě nějaký dílo dostane do kolen. A dneska je to tohle! Kolena se mi přímo klepou. Tedy, Poe - super! 
Dílo mě potěšilo, vzrušilo i pobavilo (nota G). Já tedy noty umím...

Benetka
před 11 měsíci
Dát tip

Hezky pěkně! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru