Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dubnové pranostiky

24. 04. 2023
12
17
208
Autor
blacksabbath

Sníh dubnový hnojí, březnový máčí.

Studený duben naplní stodolu.

Jaro má sedmero druhů počasí, v dubnu žádné neschází!

Aprílové počasí má daleko do krásy.

Když v dubnu zahučí hrom, obalí se listem strom.

Duben laškuje, sedlák hubuje. 

Aprílové počasí jsou časy a nečasy. 

Duben je napůl březen a napůl květen.

Přestože duben často sípá a větrem duje, teplé dny již přitahuje.

Na duben neměj spoleh valný, bývá jasný dnes a zítra kalný.


17 názorů

Rhodesie
před rokem
Dát tip

Trefný pranostiky. V dubnu mám ve střehu nejrozmanitější druhy oblečení.

 

Co se týká tipů - kliknu jednou, a pak juknu, jestli přibyl v počtu tipů nebo můžu zkontrolovat v seznamu tipů.


Díky všem co přišli na návštěvu a poslali pár slov.....a Lubošovi za doplnění pranostik


Kočkodan
před rokem
Dát tip blacksabbath

Studený duben, rýma se klube.
V dubnu sněhu ke kotníku, sedlák není bez psotníku.
V dubnu v lese muchomůrky, v září sucho, v stáji chmurky.
Na Jiřího vánice, hospodář je v panice.
Třicet stupňů v dubnu, už na poplach bubnuj.
V dubnu časté kroupy, i květen má roupy.


Kočkodan
před rokem
Dát tip

Studený duben, rýma se klube.
V dubnu sněhu ke kotníku, sedlák není bez psotníku.
V dubnu v lese muchomůrky, v září sucho, v stáji chmurky.
Na Jiřího vánice, hospodář je v panice.
Třicet stupňů v dubnu, už na poplach bubnuj.
V dubnu časté kroupy, i květen má roupy.


Gora
před rokem
Dát tip

... a komentář, kde jsem Ivi poděkovala za dílko někam zmizel:-(...


Gora
před rokem
Dát tip

Jako dievča - když chci, aby se tip uchytil, musím na obdélníček s TIP em pod dílkem máčknout víckrát... a nedat pokoj, dokud se nepřesvědčím, že je to ok.


Gora
před rokem
Dát tip

Ivi, našla jsem až teď tvé nové dílko /přitom jsi v Oblíbencích/... a ráda jsem četla, člověk se pořád "učí".


Aru
před rokem
Dát tip

Jani, já se tam registroval (ale nic jsem tam nepsal), Písmák byl pro mě Alfou i Omegou, až... až do dneška, to prostředí mi přišlo prostě moc pěkný, že by se tam hezky psalo.

s tímhle Písmákem se nějak nedokážu ztotožnit, je to odcizené prostředí všech těch webů co chtějí vypadat moderně a být co nejjednodušší až na kost (což nový Písmák nesplňuje, vymýšlí své vlastní absurdní cesty). 


Janina6
před rokem
Dát tip Aru

Aru, na Pište-povídky jsem byla aktivní asi 2 roky a musím ti dát za pravdu, bylo mi tam fajn. Hodně lidí, kteří si rádi hrajou. Bezva spolupsaní a podobně. Písmák měl v té době ale určitě aktivnější redaktory a víc opravdu kvalitních autorů. To už ale dneska pomalu přestává být pravda... Možná se na PP zase vrátím.


Dát tip blacksabbath

já znám akorát jednu pranostiku: květen, mrznu jak kretén


Aru
před rokem
Dát tip Benetka, Janina6

no to je výborný, od děl nepřijde ani zmíňka, ale z hlavní diskuze se valí 80 avíz, to je tak stupidní řešení, až je to neuvěřitelný :D:D

taky se tu rozhlížím iví a nevycházím z údivu, jak pitomé to je :))

přátelé chcete vidět web co vypadá přátelsky a lidsky, zde je: Pište Povídky,... možná se tam ještě rádi sestěhujeme :D


Benetka
před rokem
Dát tip blacksabbath

Apríl!!! :D

Aprílové počasí jsou časy i nečasy...

Sleduji NHl a tým Carolina Huricanes hraje čech Martin Nečas. A vždycky se směju těm amíckejm komentátorům. Prej že Mártyn Nejčes... :D


Jamardi
před rokem
Dát tip blacksabbath

To jsou opravdu všechno dubnové pranostiky? Já jsem znala jen březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem. V poslední době je všechno tak poblázněné, že duben je skoro pořád.


 ... a ja viem, ako sa dáva tip, treba ho trikrát za sebou ťuknúť ... možno sa v máji ustabilní***


blacksabbath
před rokem
Dát tip Al Jal Úd, Aru

Já se tady rozhlížím a hledám....avíza oblíbených už asi chodit nebudou.....(ale jak víš...tebe jsem si našla.) ... je to jako nový mobil.....:-)))))

tak a teď nevím jak odeslat, abys to dostala:-(


Andreina
před rokem
Dát tip

Ivi, ty si snad děláš sbírku pranostik. Mě se moc netýkají, protože platí pouze na omezené lokalitě, ale to nic nemění na tom, že se mi líbí.

Akorát mi hezky se... tahle nová verze. Kde musím hledat, že někdo vydalněco nového a dřív mi to naskočilo rovnou v avizech. Ty jsou taky hezky vypráskané.


blacksabbath
před rokem
Dát tip Al Jal Úd

Něco málo abych zjistila...jak nově funguje


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru