Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení v Olomouci

25. 04. 2023
13
10
203

Přátelé moji virtuální,

jistě se mnou budete souhlasit, že pořádat autorské čtení v současné době není dobrým nápadem. Dnes, kdy jsou analfabeti sdostatek uspokojeni televizí, multikiny a velkými barevnými obrázky v tisku, a to už se na předčítání mnoho negramotů nepřihrne, aby se konečně dozvěděli, co v těch knihách vlastně je; co na nich ti vzdělanci mají.

Navzdory tomu bych vás rád pozval na křest mého značně přenošeného literárního dítěte, povídkové knihy Tajemné kosočtverce v obilí. Nechci nic slibovat, ale ono i autorské čtení může být nakonec groteskně zábavným podnikem; především pro diváky a posluchače. Často vyjde najevo, že autor, který neumí psát, neumí ani číst, pročež se jistě pobaví i ti, kterým můj způsob humoru nevyhovuje.  

Bydlíte-li kdo v Olomouci, nebo jste přespolní, ale umíte jezdit vlakem či autobusem, neřkuli vlastním vozidlem, rád se s vámi potkám v olomoucké umělecké kavárně ART RUBIKON.

Když nic jiného, vaří tam výborné kafe.

S veškerou úctou

Květoň Zahájský

 

Termín: středa 10. 5. 2023 v 18:00 hod.

Adresa: ART RUBIKON z.s.

Dobnerova 1375/24a

779 00 Olomouc - Nová Ulice

Tajemné kosočtverce v obilí: Květoň Zahájský / křest knihy a autorské čtení | Art Rubikon

 


10 názorů

Alegna
před rokem
Dát tip

Mám to trochu z ruky, škoda, jistě se bude čtení líbit. Hodně humoruchtivých posluchačů přeju


do Olomouce cesta daleká...tak alespoň gratulace a ať se autorské čtení vydaří


Štírka
před rokem
Dát tip

Lipová u Prostějova... ještě to zam neznám osobně - je to přes kamarádku...


zrovna jsem si chtěla udělat výlet do Olomouce a navštívit aspoň jednou za pár let kulturní dění, ovšem zrovna (jak na potvoru) budu v ten čas na druhé straně naší země...
blahopřeji ti k vydání knížky a čtení ať se vydaří... to kafe tam mě teda fest mrzí)


Štírko - je o Lipová u Bystřice, nebo u Prostějova?


Štírka
před rokem
Dát tip

Ráda se podívám- zastavím... pokud to vyjde... mám to cca 80 km... což není překážka... Pokud mě klapne mé autorské miničtení v Lipové - kosek od Ol- tak bude 19.5. 


Janina6
před rokem
Dát tip Štírka

Mám radost, přeju hodně nadšených čtenářů!


Květoň Zahájský
před rokem
Dát tip Gora, blacksabbath

Díky za přání, vynasnažím se nezklamat. Zájemcům rád podepíšu nejen knihu, ale i bachor, čepec a slez. 


Gora
před rokem
Dát tip

Květoni, přeji ti vydařený počin v podobě autorského čtení a co nejméně ! anebo nejvíce? přítomných "analfabetů".


Andreina
před rokem
Dát tip

Stanislave, z pochopitelných důvodů se z Tvého autorského čtení musím omluvit, ale přeji, aby mělo úspěch, zaujalo a všichni odtamtud odcházeli s podepsanou knihou.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru