Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochodeň

30. 04. 2023
1
14
202
Autor
Kvothe

Blíží se tajuplný večer...

Dusné horko, 

kouř jako saze,

krev se jí vaří v těle.

 

Na vysoké hranici

šeptá žena

magická slova...


14 názorů

Kvothe
před 11 měsíci
Dát tip

Lawenderr, kouř jako saze...mi asociuje černý kouř...;)


lawenderr
před 11 měsíci
Dát tip

Kvothe, moc jsi mi nepomohl - kouř jako saze  ... hm, potřebovala bych vědět, co tím chceš říct, abych ti řěkla, jestli jdeš po správné cestě ... to jako bys řekl medvěd jako panda :) Ale snažíš se, to je fajn :) na mě nehleď, ja tu jen tak brousím ...


... jasně, tím je řečeno cokoliv


Kvothe
před rokem
Dát tip

Radovane, vložil jsem tam na konec tři tečky...je to tak lepší?


Kvothe
před rokem
Dát tip

Lawederre, ty jsi zahrnul do představy i smysl čich. Já jsem si představoval pouze smyslem zrak. To činí z Tvé představy komplexnější náhled...pouvažuji, co s tím...


lawenderr
před rokem
Dát tip

Nejde mi moc dohromady "dusné horko" a "kouř jako z kadidelnice" - ale to je možná jen mým nastavením. Koř z kadidelnice se mi vybaví jako voňavý, mírně omamný ... a do toho dusný horko - nedokážu spojit obraz. Co je pro tebe kouř jako z kadidelnice?



Kvothe
před rokem
Dát tip Benetka

Nedopovězené je to záměrně, každý si může domyslet, jak by to mohlo dopadnout.


Benetko, v pohodě


Benetka
před rokem
Dát tip

Radovane: Děkuji za vsuvku-upřesnění. Ano. Je to technicko-historická poznámka. A asi jsem se měl lépe vyjádřit. Nebo si to vše líp nastudovat. Jenže jsem se nechal unést no... Tou averzí vůči církvím kterou tu má většina. Beru to. Moje chyba. :)


Benetko, jen technicko - historická vsuvka - k smrti odsuzovaly bez výjimky světské soudy, chceš-li- zvrácení civilní soudci (např. Bublig). Církevní soud neměl NIKDy k hrdelním trestům mandát. Vlastně ani k odnětí svobody. Ten mohl dávat tresty - vykonat pouť, darovat almužnu, zrušit svěcení, vyloučit z církve a pod.


přijde mi to nedopovězené


Pižák
před rokem
Dát tip Benetka, Kvothe, Janina6

pálení čarodějnic je smutná historie, která by se neměla opakovat


Benetka
před rokem
Dát tip Kvothe

...vždycky když Ji vidím tak Jí v duchu šeptám: Máš všade jemnučké chĺpky jak broskyňa......

Žel - magie se ze světa vytratila dávno před tím než ty nebohé ženy zvrácení kněžíci odsoudili k ohni. A tak jediné co mohly šeptat bylo přání ať smrt příjde co nejdřív...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru