Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TÉMATICKÉ DNY - 21.5.2023

05. 05. 2023
4
5
195

 

Vážení prozaici, 

 

další, před letním obdobím poslední TD proběhne v neděli 21.5. Pokračovat budeme v září...

Vybráno bylo téma:

 

Padající kapky hloubí kámen.
[Lucretius] 

 

Těšíme se na příspěvky. Pro případné nové autory: povídka nebo miniatura prozaická na dané téma se vkládá v určený den (kdykoli v jeho průběhu, ale s datem 21.5.2023) a před název je nutné přidat označení TD. Při vyhodnocení se počítají tipy/výběry dané čtenáři do konce měsíce.

Ať se vám dobře píše!

 

Vaše redakce prózy.


5 názorů

Gora
před 11 měsíci
Dát tip

geminy, díky za zájem, vše je napsáno v článečku k tomuto TD, tedy autor se při tvorbě prozaického díla více anebo vzdáleně inspiruje tématem, které je zde silně vyznačeno. Dílko pak sám vloží jako nové přesně v onen den, který byl určen. Před název dá zkratku : TD -. No a čeká na ohlasy ostatních, sám také čte jejich díla, hodnotí, komentuje. 

Koncem měsíce se sečtou tipy - příp. výběry od redaktorů - a vyhodnotí celá akce v tabulce.

Přes letní měsíce soutěž nebude, a tak vítáme co největší zastoupení z řad prozaiků právě teď, v květnu!


geminy
před 11 měsíci
Dát tip

Ahoj všem. Tohle neznám, copak je to za akci? :) 


supizmus
před 11 měsíci
Dát tip Aru

VAMOS! Mám velkou radost, že TD byl resuscitován!


Aru
před 11 měsíci
Dát tip

no tohle! Téma Dne žije! :)


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip Aru

Těším se na díla TD


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru