Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Větve

06. 05. 2023
4
9
196
Autor
Magdalene

Kymácející

se větve zastinily

na nebi hvězdu


9 názorů

Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Nejsem Radovan, náhodně jsem přečetla tvůj dotaz a hned se podívala, jak to mám s vkládáním já. 

Mám - vpravo na své autorské straně - takový zobáček, kliknu na něj a rozbalí se m.j. možnost Vložit dílo, tak jsem na to klikla a objevilo se níže okopírované: no a pod tím prostor pro publikování. nic jiného tam nevidím... jinak avíza jsou poslaná všem, kdo se nějak projevili pod tvým dílkem, už nelze posílat avíza adresně určitému uživateli. Jen mu případně napsat zprávu.

Název:
Kategorie:

Magdalene
před 10 měsíci
Dát tip

Ahoj Radovane, nejde mi vložit dílo. Můžeš mi poradit: Chce to po mně URL, které neznám. A bohužel, psát můžu jen tady.:-)


Magdalene
před 10 měsíci
Dát tip

Děkuji všem za názory.


Rhodesie
před 11 měsíci
Dát tip

Ať haiku nebo miniatura, za mě příjemné dílko, hezký obraz. Mám rád přírodní poezii...


Alenakar
před rokem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

variace:

 

Vítr zesílil -

Větve ale nesmetou

z oblohy hvězdu


Benetka
před rokem
Dát tip

Hájku a vlastně ani lesu příliš moc nerozumím. A ani si tak docela nejsem jist zda-li bych měl? Ale tohle je hezké. Nebo spíš: S tímhle souzním? ;)


ok, nedivím se, pěkný postřeh atmosféry, možná tedy spíš miniatura než haiku


Magdalene
před rokem
Dát tip Benetka

Zdravím. Mně nechyběl. Seděla jsem na terase a najednou zafoukal vítr a mezi větvemi na nebi se objevila jedna jediná a dost velká hvězda. 


Říkám si - jestli nechybí druhý děj


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru