Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fast food a veľký urýchľovač

07. 05. 2023
7
9
156
Autor
Abakus

nielen Ženeva má svoj urýchľovač častíc....

 

1.   int - Fast food – extra fast food

Veľká oválna miestnosť. Bzukot hmyzu lietajúceho po ovále. Vtáci sedia naokolo na sebe majú brindáky a v rukách príbory. Všetky druhy vtákov, čo sa vyskytujú v Čechách a niekoľko migrantov. Čakajú a občas si niečo ulovia. Záber na veľké ventilátory usmerňujúce pohyb hmyzu – vývod z metra. Občas sa pokúša nejaký hmyz letieť proti prúdu.

Vták 0 uloví letiaci hmyz a podá to svojmu potomkovi sediacemu s vreckovkou pod zobákom.

Vtak 1

Merci mama.

Maruška

Francúzska výchova.

Vtak 2

S točki zrenia istoričeskovo značenia

Vták 3 je v talianskych národných farbách a je pod ním obrovský neporiadok – zvyšky krídel, sem tam nejaká noha, sosák...

Vták 3

non piegarti fuori dalla finestra

Dodo - Blboun nejapný

a čo tak nejaký kus ovocia?

Priletí kus jablka ale vzápätí letí ďalej. Dodo sa pomaly obzrie s vidličkou v ruke.

Dodo - Blboun nejapný

Haló tu som!

Maruška

Ja sa vôbec nedivím, že je na vymretie. Mňa by z toho jeho slovníka

asi tiež vystrelo a vypchalo.

Vták 4

Abducet praedam, qui occurrit prior

Maruška

Pardón, ale ja som ju mala skôr.

Maruška a Vták4 - stretnú sa im príbory v súboji o hmyz. Ten medzitým ufrngne.

 

Titulky

z hľadiska historického významu

Holub

Veľký hadrónový urýchľovač je o dve čísla slabší. Sršne sú pri prelete jemnejšie a majú maslovú príchuť. Ale musia si dať aspoň štyri okruhy, kým sa to prejaví na chuti.

Jozef

Ale vstup je dosť drahý.

Maruška

Aspoň raz to treba skúsiť. A nevrť sa toľko.

Maruška vidličkou uloví osu, Tá sa na ňu otočí a vyplazí jazyk.

Maruška

Myslíš že aj ona pozná, že sme od orloja?

Jozef

Mám to ešte aj na kabáte otlačené.

Otočí sa roztvorí krídla a má na nich otlačený zoznam sviatkov z orloja.


9 názorů

niniw
před rokem
Dát tip

tak to sa asi nedočkám :oD

pustím si namiesto toho aspoň toto:

https://www.youtube.com/watch?v=L_hFw_cWg9U


Abakus
před rokem
Dát tip

Niniw - dúfam, že nemáš viac ako 30, pretože natočenia sa  starší našinec načaká.

Tak alespoň pobavím, alebo prečistím závity trochu vyššou ráchlosťou.

Kočkodan - mám na povale kedno sršnie hniezdo a vedľa je sídlo jednej z politických strán. Možno sa  s nimi dohodnem - so sršňami.

Dievča z lesa - pre vypchatých mám voľné miesto vo vitríne a k tomu emailové cedule.


niniw
před rokem
Dát tip

že sa ti to kvôli formátovaniu blbo píše, to ti verím 

ale číta sa to dobre :o)

teším sa na natočenú verziu


Kočkodan
před rokem
Dát tip

Neměl bych nic proti sršním ani v Oválné pracovně v době, když tam sedával minulý prezident.


dievča z lesa
před rokem
Dát tip Alegna

 ... číta sa to dobre, až ma z toho vystrelo a vypchalo ... aj sa to dobre predstavuje***


Abakus
před rokem
Dát tip

Aleš,  hlavných hrdinov mám slimákov a  tých nechám vyjsť až na orloj  a neskôr  na kopce do Himalájí. A učite nie sú fast.


Abakus
před rokem
Dát tip Alegna

No páčila sa mi predstava spojiť jeden urýchľovač  s oválnou reštauráciou s trochu rýchlejšou samoobsluhou.

Bzum.

A inak myslím, že je to posledný kúsok čo sem dávam o lastovičkách. Blbo sa  to číta, a  ešte blbšie píše. Počkám až sa to natočí a  dám potom vedieť.


Víš proč Francouzi jedí šneky? Nemají rádi fast food...


Alegna
před rokem
Dát tip

Bavilo mě, vosa vyplazující jazyk rozesmála a jinak, máš tu dobré hlášky ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru