Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kyselina mravenčí

10. 05. 2023
13
32
278
Autor
lastgasp

Kyselina mravenčí

K mému seznámení s Danou došlo úplně obvyklým způsobem, na obvyklém místě. Na infekčním oddělení krajské nemocnice, kde jsem byl ubytován jako bacilonosič spály.

„Otočte se na pravý bok, trochu to píchne,“ byla její první laskavá slova, která jsem od ní slyšel. Potom jsem již jen cítil, jak mě potírá desinfekčním roztokem a následně vpichuje jehlu do levého boku. Přežil jsem to bez umrtvení.

Po desátém vpichu a nočním rozprávěním o životě jsme si již tykali. Na první schůzce po propuštění z nemocnice jsme se zamilovali. Naše láska vzplála a hrozilo nebezpečí, že bude poškozena dřevěná lavička na soutoku Malše s Vltavou.

Byli jsme normální dvojice. Dva zamilovaní, stydliví, neobratní, chtiví, zdráhaví. Při naší opatrnosti, kdy jsme se líbali se až k omdlení nehrozilo, že by Dana otěhotněla. Chodili jsme na procházky a do kina. Stále jsme byli dvojice toužící, slušná, upřímná, chtivě se dotýkající, roztřesená, vzrušená, oddalující styk, až jednou!

Nedlouho po návštěvě u rodičů Dany, kdy známost dostávala jasné obrysy nevyřčených slibů a perspektiva sňatku byla naznačena stejným náboženským vyznáním, již nebylo možné odolat.

Přišel jsem Daně večer naproti po službě. Došli jsme kousek za nemocnicí, kde byl plácek na břehu Vltavy, porostlý křovinami s pahrbky. Na jeden jsme ulehli. Mazlili jsme se, spokojeně, až skoro šly kalhotky dolů. Nešly, ale něco začalo urputně štípat a svědit.

Leželi jsme na pahrbku s mraveništěm. Stydlivost byla překonána. Dotyky ustaly. Vyskočili jsme a v tanečním rytmu samby jsme se začali svlékat a setřásat ty štípající potvory, ze všech i nejintimnějších zákoutí těla. Na obdiv tělesných měr druhotných pohlavních znaků nebylo ani pomyšlení. Mlaskavé poplácávání a stírání mravenečků pokračovalo zběsilým tempem.

Zasmáli jsme se a její poslední slova tehdy byla: Petře, to bylo boží znamení, že jsme to neměli dělat. Víra v Boha pomohla omluvit a vysvětlit krásně se začínající milování, přerušené kyselinou mravenčí v nevhodnou dobu na nevhodném místě.


32 názorů

lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip

Aru - vona kopřiva je dvojdomá, tak jestli to taky nebude tím pohlavím


Aru
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

kopřivám léčivé účinky zůstaly, jen už se nechodí ven, to celkem vysvětluje vymírání českého národa :D:D


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Benetka - díky za přečtení a tip. Vaše milování bylo silnější než obsah kyseliny mravenčí také obsažený kopřivách. JIstě to byl úžasný zážitek. Dokonce byly kdysi kopřivy doporučovány jako léčivý prostředek, takže vás to možná povbuzovalo. 


Benetka
před 11 měsíci
Dát tip

Já se se svou milou poprvé miloval ve větrolamu mezi poli a vinicemi a taky nás něco štípalo...

A ne nebyli to mravenci. To jen naše lůžko bylo z kopřiv... :)

Ale nám to bylo jedno... :D


Nebyli, kousali jak diví. Vzpomínáme na ně víc jak 50 let.


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip

Luboši díky za zastavení a přečtení. Když to nejde jinak, tak je aspoň naředit ve vaně s vlažnou vodou.


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip

Evženie . díky za přečtení a tip, asi byli méně kousaví.


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip

Jarmilko, díky za přečtení. Ten večer už pokračování nebylo.


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip

Květoň - díky za přečtení a tip. Jó, příroda je někdy mocnější než všechna božstva, to je fakt.


Kočkodan
před 11 měsíci
Dát tip

Při milování by měla platit jedna zásada: Vyhýbat se kyselinám.


Taky mám podobný zážitek, ale mraveniště jsme zaregistrovali až po :-)))


Jamardi
před 11 měsíci
Dát tip

Řekla bych, že pokud později proběhlo milování bez problémů až do konce, byl to dobrý vtip. Ale pokud by z nějakého důvodu ne, bylo by lépe, kdyby o Bohu mlčela. Některá slova působí hodně silně, píše o tom třeba K3 v povídce Stroj na budoucnost.


Květoň Zahájský
před 11 měsíci
Dát tip Aru, Gora

Za to nemohl Bůh. Jeho mottem je přece - milujte se a množte se. To matička příroda je zlomyslná potvora.


lastgasp
před rokem
Dát tip

Marcela.K. díky za přečtení a tip. Tvoje poznámka je velmi trefná a pobavila mě natolik, že jsem si ji dal do složky s náměty. Díky


lastgasp
před rokem
Dát tip Alegna

Ludmilo díky za přečetní a tip. někdy zkouším psát ve zkratce, což se příliš nedaří. Kyselina přece jen zapůsobila


lastgasp
před rokem
Dát tip

vesuvanka, díky za přečtení a tip. jsem rád, že se líbilo a pobavilo


lastgasp
před rokem
Dát tip

Irenko díky za přečtení a tip. Doufám, že si nemyslíš, že ten Petr jsem já. 


lastgasp
před rokem
Dát tip

dadík - něco také nechávám na čtenáři, aby z toho měl lepší dojem. Já  se tím nechci chlubit.


lastgasp
před rokem
Dát tip Aru

Aru, díky za zastavení a tip, Potěšilo, že tě tu čtu.


Jj já to říkám pořád, že Bůh má smysl pro humor :-)


Alegna
před rokem
Dát tip

Úsměvné vyprávění, připomněls mi mládí ... 


vesuvanka
před rokem
Dát tip

Přemku, pěkně a humorně jsi popsal nezapomenutelný zážitek :-))), Tip


Gora
před rokem
Dát tip

Zábavný příběh, Přemku. Zážitek, na který jste, jak vidno, po celý život nezapomněli.


dadadik
před rokem
Dát tip

Aha, tak ještě že jsem se zeptala... :)

mohlo to tam být ještě i nějak naznačeno, či co 


Aru
před rokem
Dát tip

správně! styk až po svatbě a svatba až po zajištění rodinných poměrů, jako postavení domu a zajištění adekvátního postavení v práci, jako třeba místo generálního ředitele :D

(v době pandemií se dokonce doporučuje nejen se s opačným pohlavím nevidět, ale ani s ním nemluvit, stačí smska typu: "sejdeme se až po pandemii," či poslední telefonát z dosud nezasažené oblasti :D:D )


lastgasp
před rokem
Dát tip

gabi tá istá a aleš-novák srdečně děkuju za přečtení a tipy


lastgasp
před rokem
Dát tip

dadadík - Docela dobře, máme spolu tři děti. Díky za přečtení a tip. 


lastgasp
před rokem
Dát tip

Norsko 1 - jsi rozhodnutější a asi úspěšnější. Na zbožné pany nelze jít příliš HR! Díky za přečtení a tip.


lastgasp
před rokem
Dát tip

Danny díky za přečtení a porozumnění a taky za tip


dadadik
před rokem
Dát tip

No a jak to dopadlo, až jste se zbavili mravenců? :)


Norsko 1
před rokem
Dát tip

Tip pro bacilonosiče spály. Příště se s tím tak neser


Danny
před rokem
Dát tip

inu, mravenci podporují dobré mravy. dobře napsáno.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru