Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žárlivost snů

19. 05. 2023
3
6
128
Autor
Danny

Proč si vlastně většinou ve snu nepamatujeme své jiné sny?


6 názorů

LadyLoba
před 11 měsíci
Dát tip Danny

mne se nekdy stava ze  mi sen navazuje jakoby na jiny sen, nebo ze se to odehrava na nejakem miste, ktere bylo i v jinem snu ... 


lawenderr
před 11 měsíci
Dát tip

A jak víš, že si je nepamatuješ? Zkoušel jsi si ve snu na nějaký vzpomenout? :)


ouldrič_nouvy
před 11 měsíci
Dát tip Janina6

Inception?

Ale rozhodně se mi to stává - že někomu ve snu vyprávím sen, co se mi opravdu zdál.


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip

Jů, tobě se zdává o tom, že spíš? :) To je zajímavé! Mně se ve snu o spaní asi nikdy nezdálo. Ale zato se mi často stane, že si ve snu uvědomím, že je to sen. To je pak bezva, protože si můžu dělat co chci (například odejít ze školy uprostřed písemky :-))


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip

Poslední dobou si sny moc nepamatuju, ale kdysi se mi zdál sen na pokračování :)


Evženie Brambůrková
před 11 měsíci
Dát tip Alegna

Ve snu nemáš co spát. Máš si užívat neuvěřitelné blbiny, které by se ti jinak nestaly.

Já třeba točím pivo a můžu ti říct, že mi nikdy tak nepěnilo, jak ve snu. A personál je taky líný a hosté sedí děsně daleko a mne pak bolí nohy. Už bych to nedělala, ale snu neporučíš. :-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru