Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hoď sebou!

25. 05. 2023
18
17
248

"Musíme se rychle dostat na druhou stranu!" Kdosi na mne volá a je to opravdu naléhavé.

"Já tak rychle nemůžu, děsně mě bolí noha." Pomalu je ploužím rušnou ulicí, všude je spousta lidí.

"Támhle už je stanice, tak se snaž." To se lehko řekne.

"Musím si odpočinout." Pomalu klesám k zemi.

"Tady ne, až za kolejema, není to tak daleko!" Vím, že má pravdu, ale touha si lehnout je silnější.

Po kolenou lezu přes koleje. Tramvaj zastavila ve stanici, je tedy ještě čas.

Pak ale otočím hlavu na druhou stranu!

"Hoď sebou!" Všichni řvou, ta hrůza je až hmatatelná.

Ze spodu se rychle blíží další tramvaj. 

Vidím, že je červená. Stará a červená. A jede hodně rychle.

"Hoď sebou!" Kulaté světlo vpředu jasně září.

Vleže na kolejích se dvakrát rychle přetočím. To musí stačit! 

Bude to jen tak tak!!!

"Au, au, to je bolest. Kde to zase jsem?"

Kdepak bych asi byla? Válím se vedle postele a začínám zkoumat, co jsem si tentokrát narazila.

.

.

"Že se na to, mami, nevykašleš a nedáš si na zem matraci. Padala bys vlastně z nulové výšky." Je milé, když mi dcerka dokáže poradit.

Ale něco by na tom bylo.

"Ještě mi poraď, jak se potom z té země zvednu. Už se vidím, jak lezu v noci po čtyřech ke dveřím a nedosáhnu na kliku :-)))"

Takže zůstanu na posteli a vedle si dám něco měkoučkého. 

A taky u země dost táhne. Ještě bych nastydla :-)))

 

 


17 názorů

Zeanddrich E.
před 10 měsíci
Dát tip

 

Jó, ve snu prý prožíváme (v jednom typu snu) to, co jsme nestačili prožít ..reálně, ..., a co by nám jinak v životě chybělo... :)


lawenderr
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Našla :) mám pocit, že ve snu nemůžeš umřít ... ale spolehni se na to ... Někdy neexistují hranice. A pak se probouzíš a probouzíš a probouzíš - a ráno výhybky pod očima a ujwtý nohy :) teda já


Phylogyny - děkuji ti. To je to, čeho se hodně bojím.


Philogyny
před 11 měsíci
Dát tip

No, tchyně zrovna spadla, bez matrace na zemi. Nevím, jestli měla sen. Naštípnutá pávev, zlomená ruka, druha naražená a propad demence. Leží na rehabilitačním centru a je z ní malá holka na Hamrech. Vtáhlo mne to...


Aru
před 11 měsíci
Dát tip

Evži, klidně mi ty sny pošli, mám postel u stěny :D:D:D


Evženie Brambůrková
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Moc vám všem děkuji, hlavně za pochopení. Někdy to není jednoduché. Noc beze snů by byla velký a krásný dar.


K3
před 11 měsíci
Dát tip

Snové drama. Něco takového už se mi dlouho nezdálo.


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Evženie bravo! Tohle se zdát mně, tak se už neprobudím, protože mě by ta tramvaj určitě přejela. Když se mi nedávno zdálo, že jsem jedl u babičky houbovou smaženici, bylo mi tři dny špatně a musel jsem jít na výplach žaludku. Píšeš ten sen tak sugestivně, že ti dám rád tip.


Jamardi
před 11 měsíci
Dát tip

Taky by mě zajímalo, co by udělalo padat do měkkého.

 


Aru
před 11 měsíci
Dát tip

no to jsou sny! díky že ses podělila Evži ;)

ale s tím spěchem je to přízračné, jsou lidi co jdou o hodinu dřív do práce, aby na konci šli o tu ušetřenou hodinu šli dřív, dokonalá iluze toho jak spěchat pro nic.

teď se mi taky zdály nějaké ty podivnosti, ale nebyly tak divné, abych si je zapsal :D


Gora
před 11 měsíci
Dát tip

Sugestivně podané, Evži.


dievča z lesa
před 11 měsíci
Dát tip Jamardi

do mäkkého by si dopadla mäkko, aj sen by možno zmäkol a ty by si sladko dospala do rána ... odporúčam padať s perinou***


Evženie Brambůrková
před 11 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Jasně, je to vlastně docela fajn, občas se někde poválet :-)))


Benetka
před 11 měsíci
Dát tip Gora

To neděláš dobře Jaromíre... Ééé teda Čudlíku! Páč sny jsou žůžo!!! :) 

A tady myslim že to zas až taková hrůza nebyla... ;)


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip Jamardi, Zeanddrich E.

Vžila jsem se, dost děsivý živý sen, ta rada není marná :)


Čudla
před 11 měsíci
Dát tip

Jsem rád, že si své sny z 99 procent nepamatuji. /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru