Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 85.

27. 05. 2023
3
2
112
Autor
Benetka

Jak se vždycky rozzáří když Tě vidí že?!

Tohle řekla naše kolegyně o mně když jste se náhodou potkali na jednom místě. Řekla Ti: Půjdeme venkem ne? Měl jsem otevřená vrata skládečku. Odcházeli jste a ona řekla onu větu. Nevím jestli chtěla abych to slyšel...? Ale slyšel jsem to. Ale co jsi jí odpovídala to už jsem neslyšel... Hmmm... Lidi prostě nejsou slepí. A po pěti letech je snad už skoro načase že si všímají... :)

https://www.youtube.com/watch?v=8Cy1u0HPpSY&ab_channel=BulgurMUSIC

https://www.youtube.com/watch?v=ajgeaOt_HTQ&ab_channel=EricFaw

 

https://www.youtube.com/watch?v=-meZEElEg54&ab_channel=%C5%98EDITELSTV%C3%8DSILNICAD%C3%81LNIC%C4%8CR

Vizualice je dle signace na konci videa z roku 2013 - deset let a: NIC. :D

Před pouhopouhým týdnem se odehrál příběh s názvem Bůh? 2. No a potom Slávek v následujících dvou dnech volna usilovně dnem i nocí přemítal jak Zlatohnědé pomoci. Aneb: CoProTebeMohuUdělat?! Zamítl myšlenku že by Jí třeba poskytl střechu nad hlavou. Přeci jen dva dospělí a pes v 1+1 aniž by cokoli... To prostě nejde. Podporovat Ji není z čeho. A pak v noci ze soboty na neděli jej napadlo že Jí alespoň nabídne bezplatnou dopravu z a do zaměstnání. Že prostě budou jezdit spolu. Napsal Jí SMS a Ona... Světe div se! Na to přistoupila... Takže v pondelok v 6.35 - je to OK? Jasně že jo TT! (TyTrdlo! :) Pro Tebe všechno na světě. 

V pondělí ráno v určeném čase stál před jejím domečkem. Dochvilnost je výsada králů jak známo. Po pár minutách se vyřítila ze vrátek a pak chvatně usedla na sedadlo spolujezdce. Prepáč Miri zaspala som... Pohladil ji a říká: To přece vůbec nevadí. Sklonila si stínítko a odkryla zrcátko a z kabelky vytáhla malovátka: Aspoň se můžu namalovat protože to jsem nestihla! Musel se smát. Potom se krášlila po celou cestu do zaměstnání. Naučil se při tom nové slovenské slůvko to když použila špirálu... :)  Povídali při tom a vůbec nejúžasnější pocit byl že mu naprosto důvěřovala! Prostě se dělala hezčí než už je a nechala se vézt. (A možná se taky někdy nechá vést a svést... ;)

Druhý den ráno se situace opakovala jako přes kopírák. Promiň. Zase jsem zaspala... Opět se musel smát. Takže z toho bude náš každodenní ranní rituál?! Ty zaspíš a pak se budeš celou cestu malovat... To už se smáli oba. A zase povídali. On Jí říká prosté věci z jeho života ze kterých vyplývá jak moc pro něj Ona znamená a Ona při tom nevěřícně a fascinovaně dělá xichtíky a pokyvuje hlávkou... No a tytéž věci dělají i jejich kolegové když Ji ráno vyloží před kanclíkem... Možná v duchu spřádají myšlenky na téma: Co ti dva spolu mají? No ale do hlavy nikomu nevidíš takže všechno jsou to pouho pouhé spekulace a každý ať se zařídí jak se zařídí...

V pátek odpoledne (včera) mu říká: Miri! Musíme jet nakoupit maso pro pejska. Nevadí? Nevadí kuřátko moje. A kam bys chtěla jet? Do lidlu... A opět nevadí? Tentokrát až tiché a nesmělé. Ale blázínku! Ty přece víš že pro Tebe všechno na světě. I to modré z nebe... I jedou tedy. Hned na první křižovatce jsou svědky havárie motocyklu a osobáku. Se zraněním. Záchranka už tam je a policajt řídí dopravu. Oklikou sem jim podaří dostat do centra. Břeclav je na dopravu šílená. Neustálé kolony a zácpy a pohyb jen step by step. A Marti říká: ale však už bude ten obchvat. To se zase musel smát. O obchvatu BV se mluví od roku 1990. A po 23 letech? Stále se jen mluví... Jo sice má řsd na svém webu krásnou vizualizaci ale to je taky asi tak všechno. Ještě nikdo do země nekopl... A tak Jí říká: Až tu bude ten obchvat tak to už tu nebudu já. Tak asi tak. Před lidl pak berou košík a jdou nakupovat. Téda... Ona nakupuje a on ukládá zboží do košíku. Na oko vypadají jako pár. Téda... Akorát že musí působit jako kráska a zvíře. Jenže... Slávek se cítí být naprosto šťastný! Vždyť za poslední týden strávil se ZLATOHNĚDOU víc času než za posledních pět let... Fuckt nevíme co má s námi Bůh za plány ale každopádně: Děkuji Pane! A pak jedou domů a on Jí říká: Vezmem to raději druhou stranou kolem tesca neboť naší stranou to může být stále ucpané tou bouračkou. Kolem Husára na TvrdoNICE. Miri? Máš ještě chvilku čas? Ano Sluníčko moje. Pro Tebe mám nekonečně mnoho času... Zastavíš mi ještě před knihovnou? Víš kde to je? Jasně kvítečku voňavý! Počkáš a nebo... Víš co? Pojď se mnou! Jdeme do knihovny a on Jí říká: Tak v knihovně jsem nebyl ani napamatuju... Půjčí si dvě knížky a nakonec Ji vysadí před domečkem.

Marti. Moc se Ti omlouvám. Jsi úplně jiná než jsem si myslel. A o to víc Tě mám rád.


2 názory

Evženie Brambůrková
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

To je tak hezké.


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Moc hezky se četlo .... vizualizace je opravdu krásná


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru