Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blog

06. 06. 2023
17
17
199

Jak by asi vypadalo blogové zpravodajství v našem podání?

Tím myslím Olinu a sebe.

Asi před rokem jsem si pohrávala s myšlenkou, že nám založím blog

 a budeme tam sdílet blbiny, které se nám stávají při práci na chalupě každou chvíli.

Když jsem zjistila, jak je to pracné, zvítězila přirozená lenost a svět byl připraven o spoustu zábavy.

Pro vás mám ale jednu malou scénku.

Doufám, že máte dost fantazie.

 

"Odneseme tu lavičku pod trámy na houpačky."

"Ještě počkej, vezmu taky ty houpačky." Taková ta červená, plastová sedátka. Znáte je všichni.

" Dej tu lavičku jako z kopečka dolů, jinak spadneš." Povídám Olině. Divně na mě kouká.

"Proč já? Vylez si tam sama."

"Ty jsi větší."

"Já se bojím." Lavička meří asi 40 cm a háky na trámku jsou vysoko tak dva metry.

"Tak já to zkusím." Klekla jsem si na levičku a setřásla pantofle. Pak jsem se začala opatrně vztyčovat do prostoru.

Háky už jsou na dosah. Výborně! Uchopit karabinku a zaklesnout.

"Paráda, ale na ten hák vedle nedosáhnu, jsem moc malá." Taky není divu, skoro všichni okolo jsou větší.

Tak zase dolů, do kleku a na všechny čtyři a pak na zem.

Takto jsme posunovaly lavičku doprava a pak zase doleva.

"A je to!"

"Můžeme se pohoupat."

Kocháme se pohledem do zahrady, kterou jsme celý den upravovaly a nyní nás bolí každý sval.

Kdyby šel někdo kolem plotu, pomyslí si:

"Těm dvoum babkám už asi opravdu hráblo."

Ale ještě ne. Kdo si hraje, nezlobí a je stále mladý.

A to my budeme ještě dlouho :-)

Jen se to nikdo nedoví, protože my prostě blogerky být nechceme.

 

 

 


17 názorů

Zeanddrich E.
před 10 měsíci
Dát tip

 

Také to ..živě vidím :); 

 


kvaj
před 11 měsíci
Dát tip

*/


Aru
před 11 měsíci
Dát tip Gora

neboj Evži, nikomu to neřeknu :D


Markel
před 11 měsíci
Dát tip

vidím to živě, líbilo:-))


Díky za pochopení, milí důchodci. A doufám, že se pobavili nejen důchodci.


8hanka
před 11 měsíci
Dát tip

na blog by som asi netrafila, našťastie, napísala si to sem a potešila ďalšiu dôchodkyňu...hneď by som sa pridala, mať radosť zo života nie je podmienené vekom, užívať si húpačky,lavičky, záhradu, smiať sa...ale na lavičku by som sa tiež bála vyliezť...


Jamardi
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Na houpání je něco praštěného? Každé managerské křeslo je houpací, jiné se sand ani nevyrábí. :)))


Květoň Zahájský
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Troška by z toho pak natočil seriál.


Děkuji za návštěvu.


aleš-novák
před 11 měsíci
Dát tip Alegna, gabi tá istá, 8hanka

Připomnělo mi to fotku, jak na houpačce v parku sedí babička, kolem houf nasupených dětí a babička se drží sedačky: "nepustím vás, vy jste mě v autobuse taky nepustili sednout!"


Gora
před 11 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Pobavilas, Evži!


dievča z lesa
před 11 měsíci
Dát tip

taká milá hravá domáca atmosféra***


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Představuju si vás, velice zábavné vieo :-), kdysi byl pořad "neváhej a toč" o ceny, jistě byste měly šanci :)))


Čudla
před 11 měsíci
Dát tip

Mam docela  bujnou fantazii,  tak si Vas umom představit. /*


Evženie Brambůrková
před 11 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Tak jo, ale natáčet dvě staré báby by bylo fakt děsné. Ale dcery říkají, že by to mohlo mít úspěch :-)

Hlavně u vyšších ročníků :-)


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Dneska už je pasé skoro všechno... brzy nebudou lidi umět ani číst a na všechno budou muset mít zvukové výstupy... jako nevidomí.


Pula
před 11 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna, Gora, Zeanddrich E.

Blog už je dnes stejně pasé. To byste to musely natáčet a dávat na instáč. I když ten už je taky možná pasé. Nevím. Taky už mi hráblo ;-)

Každopádně pište dál.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru