Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3 x svlačec

09. 06. 2023
16
27
283
Autor
Alenakar

 

 

Šňůrky netřeba

Rajče k tyčce přiváže

ochotný svlačec

 

 

Opravený plot -

Svlačec za mě zalátal

díru v pletivu

 

 

Rychlejší soupeř!

S okurkami závodí

na síti svlačec

 

 

 


27 názorů

Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

.. ale píše krásné básně, srovnatelné třeba s jeseninem


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Fuegosi,

pokud mé vklady nedostanou do konce měsíce alespoň 15 tipů, počátkem července je smažu. Takže po Zoroasteroví tu zůstane jen to, co určí osud.


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Nore,

budu se teď chovat jako dítko školou povinné před agresivním spolužákem, co mu hrozí že ho zbije...

Ty že mi "natrhneš prdel"? Předveď mi to! Ukaž se. Moc ráda se s tebou "utkám". Tak kdy? V pondělí?


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Co to meleš ? Jaké pohrdání ? Kdybych chtěl, tak ti natrhnu prdel


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Nore,

pokud člověk pohrdá lidmi kolem sebe, těžko od nich může chtít zájem a pozornost, natožpak tipy. Proč se nepřesuneš do básnického ghetta? Třeba do elektonického časopisu Psí víno? Bojíš se, že by tvé básničky neprošly přes redakci?   Tam jsou samí intoši, vysokoškolák vedle vysokoškoláka. Byl bys v "lepší splečnosti". Co vlastně ještě děláš na plebejském Písmáku?


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

A kdo mi je tu má dávat ? Ty snad ? Ubožačko bojující o tipy


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

A koho už zajímáš ty, Norsko? Vždyť se jen stačí podívat na dlouhou řádku nul na tvé autorské stránce!   Hořký konec kohosi, kdo kdysi dávno dostával docela dost výběrů... 


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Zoroastere,

proč bych tě nemohla srovnávat s panem Litartsem? Je to zajímavý diskutér a já jsem s ním v minulosti někdy debatovala celé týdny. Má kupodivu dost hluboké znalosti z oblasti výtvarného umění (je to bývalý zahradní architekt) a dost toho přečetl. Naopak ve tvém případě se setkávám jen s povrchností a ujetou ideologií, kterou by každý jen trochu vzdělanější člověk brzy rozmetal na kusy. Ty bys ale u svého přesvědčení zůstal, protože na tomhle světě holt potřebuješ nějakou "filozofickou" berličku.


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Zoroastere, alenakar je mimo už dlouho. To jsi nepoznal ?


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Polibte mě s tím svlačcem už prdel. Svlačec, koho to zajímá 


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Zoroastere,

umíš si své neúspěchy předem krásně "odborně" a učeně zdůvodnit podobně jako pan Litarts. Inu: vaše "umění" není pro každého. Já chci naopak být popovou básnířkou a psát pro davy.


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Zoroastere,

ty trpíš hlubokým komplexem méněcennosti. Nevím, co je toho příčinou a proč si tady hraješ na velkého vzdělance, ačkoli jsi jen velmi zmatený samouk plný zášti a nenávisti.  Mohu ti poradit jedno jediné: piš líp. Až budeš dostávat soustavně tak dvacet, třicet tipů, možná se ti vrátí sebevědomí a staneš se laskavým a příjemným člověkem.  U mne to tak fungovalo.


Al Jal Úd
před 10 měsíci
Dát tip

Hnedka v první zatáčce

spustila se se svlačcem...

Pěkné 


Umělec
před 10 měsíci
Dát tip Umělec

velmi erotické, s příjemnou hudbou (Mike Flowers Pops) ještě lepší.


Lili.
před 10 měsíci
Dát tip

K těmto počinům velmi talentované literátky, tedy Tvé velikosti, vždycky velice rád přilnu.


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

Třikrát potěšilo. Moc hezký...


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Poe,

já málokdy píšu haiku nebo senrjú ze života. Většinou to jsou jen nápady, tak jako mé včerejší senrjú "V hrobce". Jinak ale jsem zahradnice a tak všechny dnešní příspěvky jsou "autentické", prostě se mi staly během mé nekonečné války se svlačcem.


Poeteroristka
před 10 měsíci
Dát tip

Zajímavá ..


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Norsko,

ano - svlačec je přítulný podobně jako krajta tygrovitá.


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Je to přítula 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru