Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loutkové představení

18. 06. 2023
17
20
219
Autor
Gora

 

Praskot popcornu
vnoučata komentují -
už loupou perník?


Cirkusový stan -
děti se vyzouvají
na skákací hrad


20 názorů

K3
před 10 měsíci
Dát tip

Jam. to by bylo na povídku.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Jarmilo, díky, loutkáři v tom měli tehdy asi trochu zmatek:-)... a nakonec i vy, děti!

Peter /KK/, děkuji... no, mně ten zvuk popcornu spíš lezl na nervy... děti jsou nadšené ze všeho, teď s nimi půjdu o víkendu do cirkusu:-).


Deti sú vďačným zdrojom inšpirácie, perník má rozosmial.


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip

Ve třetí třídě jsem šli se školou na loutkové představení. Kašpárek pořád něco křičel a my jsme byli zticha a nereagovali jsme. Pak někdo vykoukl a pak vyšla paní a řekla, že si to špatně zapsali a mysleli si, že přišla mateřská školka. A že to představení teď nemohou změnit a že  nabízí vyprávění pohádky. Načež se jedna učitelka rozčílila a řekla, že bylo  slíbeno loutkové představení a že tím pádem kdo chce, může jít domů. A tak většina děcek odešla, jen pár tam zůstalo a poslouchalo pohádku. Já jsem tenkrát taky odešla. Ale to neznamená, že bych neměla ráda vyprávění pohádek, to bylo dané tou situací.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Evži, díky, a jsou všude!


Ty nafukovací potvory a hrady jsou kolikrát o život.


K3
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Irčo, když k nám zvou pořád stejnýho kouzelníka pro pětileté děti, s takovýma naivníma kouzlama, nebo dávno zapomenuté béčkové hvězdičky..., nikoho to nebaví. Ale třeba nedávno byl kousek od nás v Borohrádku (to je taková větší vesnice) Michal Hrůza. Špičkový představení, nikdo nevěděl jak to zaplatili, žádný sponzor. A parket před pódiem byl narvanej dětmi a jak se náramě bavily. Až do konce, dlouho do noci.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Luboši, děkuju, improvizátore.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

K3, díky za komentář, schopnost děti opravdově zaujmout nemá kdekdo:-).


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip

Šílí po Kornu

koncert – rozkoš v nich bují

fanynky věrný

 

Kdo byl Laurel Stan

vědomost jistou mají

hlavně starší snad


K3
před 10 měsíci
Dát tip

To co se dělá pro děti třeba u nás je trapné. Vždy se pozve někdo o koho nemají zájem, a tak si hrají sami opodál mimo představení:).


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

kvaj, Phil, děkuji... nedělala jsem si přehnané iluze, ale co se vydává za umění, a ještě pro děti, je dost tristní... trvalo mi, než jsem pochopila, že hned za zády nám "loupou" popkorn:-), znělo to jako klapot podkov někde zvenčí stanu...


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip

S dětmi se člověk aspoň zasměje, taky jsem ráda chodila v Opavě do loutkového divadla a koupila ho domů i svým vnukům...


kvaj
před 10 měsíci
Dát tip

*/


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Takže zaplať a málem zahraj si představení sám. Blbý. Jestli někde dobře písemně zdůvodnili svůj záměr, možná na to dostali i dotaci.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

oprava: loutkářku


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Jarmilo, díky, no, bylo to pokleslé představení. Loutky na posledním místě /což mne jako bývalou loutkárku hodně zamrzelo/, hlavně dostat z rodičů nějakou korunu "navíc" - popcorn, skákadlo, cetky a tak...


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Skoro ano, Radovane:-)

 


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip

Máš zajímavé postřehy. My jsme jako děti měli představu, že představení probíhá jinde. Teď je to jinak.


prakot popcornu

děti komentují

babi - ježibaba


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru