Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S rukama za hlavou

18. 06. 2023
4
7
118
Autor
Al Jal Úd

S rukama za hlavou

sázím se s představou

že měl bych brzo vstávat

 

Duševní potravou

než ryby uplavou

bylo by verše skládat 


7 názorů

Al Jal Úd
před 10 měsíci
Dát tip

Děkuji Vám všem za zastavení se a zajímavé komentáře :)


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Pěkný. Moc dobře to na mě působí...


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Já bych dala "hádám se s představou".  Všimla jse  si, že slovo "sázím" se velice často používá v hospodě, ale já na tento způsob vyjadřování nejsem zvyklá.

Jinak se mi to líbí.


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Tak to ti závidím. Já nemám při psaní veršů pocit z dobře vykonané práce prakticky nikdy. Ještěže jsem ale celkem dost pracovitá a mám dorý pocit z jiné své, snad mnohem lépe vykonávané práce.


Al Jal Úd
před 10 měsíci
Dát tip

Aleno, díky za zastavení a názor, ale mou duševní potravou je nejen číst, ale i psát co a jak se cítím, baví mě to ;)


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Napsala bych spíš:

 

S rukama za hlavou

smířím se s představou....

 

Skládání veršů je málokdy "duševní potravou".  Tou je spíše čtení dokonalých veršů úspěšných a osvědčených autorů.    Skládání veršů je často spíš cesta k pocitu bezmocnosti a k depresi. A člověk ani nemusí vstávat z postele. Stačí, když vztáhne ruku po tužce a po papíru.


Antonín Bogar
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Vtipné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru