Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase nemůžu spát

19. 06. 2023
13
26
296
Autor
Savage Flame

Je vedro a krev tepe ve spáncích.
Zoufale bdělý bojuju s lepkavou tmou.
Jak rád bych zase snil o červáncích,
nebo o tom, že putuji za chimérou...
Štve mě, že nespím a že nejde snít.
Už nevěřím, nedoufám, znaven přemírou sebe.
Potem zbrocený, jako bych se měl rozpustit,
když tolik se vypráví, jak prý samota zebe.
Nelkám nad tím, že nemám kde lásku brát.
Ať se sakra ochladí a můžu dál spát!


26 názorů

Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

Nick Galán již neexistuje. Můj komentář je odpověď na něco co zmizelo a tak vlastně také pozbývá smyslu. Ufff... Připadám si jako ve filmu od Tarantina: Zmizíš a budeš zmizelej. Nebo tě zmizim já.


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip

To galán: U mě byl rekord 96 hodin v kuse a pak zas jen mé tehdy běžné tři hoďky a jel jsem dál. Dneska bych tak po 48 hodinách nemluvil s lokomotivou, ale lokomotivou bych se nejspíš stal :D S.f.


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

To Benetka: Kdysi jsem spal průměrně tři hodiny denně a netrápilo mě to... Dneska mi běžně chybí každá nenaspaná minuta a musím spát aspoň hodin pět, abych byl schopen fungovat. ;) S.f.


Benetka
před 10 měsíci
Dát tip Savage Flame

Galáne: Já spim tak cca3 hodiny noc co noc a nejsem blázen. Jsem letadlo!!! :D


Savage Flame
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

To Evženie Brambůrková: Já jak kdy a jak s kým... Obecně jsem spíš noční zvíře a tma mě baví... Ale asi jsem trochu i sněhulák, protože se nerad rozpouštím :D


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Savage Flame

Nemám ráda teplé noci a nic s tím nenadělám.


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka

To Janina6: Já jen napsal, co mě napadlo s tím okopáváním a jsem rád, že to pobavilo nejen mě. Taky ještě nespím, jako ostatně normálně. Jsem bežně nespavec, ale zase bývám pak psavec :) Jdu zkusit přece jen usnout a držím pěsti, ať se to podaří nám oběma. Spát se občas musí a přece jen v posteli lépe, než za volantem. Díky za inspiraci a dobrou noc... ;) S.f.


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip

:D dík, dlouho mě tu nikdo nerozesmál! (1:41... nemůžu spát...)


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka

To Janina6: Tak mě napadlo... Ranní výslech rušiče veřejného pořádku, služebna Policie ČR, Praha 2 - Vyslýchající: ,,To mi jako vážně chcete namluvit, že jste nemohl spát a někdo Vám poradil vzít vůz a dojet okopávát sem k nám na Vinohrady...?" :D S.f.


Danny
před 11 měsíci
Dát tip

znám to. dneska jsem vstal v šest ráno a 10:45 jsem musel být někde ve městě, čas mezi tím jsem nemohl usnout, tak jsem si aspoň dal pořádnou snídani, kterou jinak odbývám


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip Danny, Benetka

Nespavost je mrcha. Čím víc na ni myslíš, tím hůř. Doporučuje se nepřevracet se dlouho v posteli s myšlenkama, že zase neusnu... to radši rozsvítit a třeba si číst, luštit sudoku nebo něco podobně pitomýho... někdy to zabere. Nejtěžší je přesvědčit sám sebe, že o nic nejde. Kamarádka říkala, že na nespavost je nejlepší okopávat vinohrad, ale to jsem nevyzkoušela :)


Rhodesie
před 11 měsíci
Dát tip Janina6
Na to, jak jsi nevyspalý jsi to napsal dobře... :)
 
Já to snáším bez větších problémů, má milá podstatně hůř...

Kočkodan
před 11 měsíci
Dát tip Savage Flame, Gora, Janina6, Benetka

Hypnos nejdřív něco zbabral,

„Savák“ velmi pozdě zabral,

napočítal mnoho ovcí,

než přišel sen o ledovci.


Alenakar
před 11 měsíci
Dát tip

Škoda, že jsme se tehdy - "dávno" - neznali. Mohl jsi ke mně chodit do fitka. 


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip

To Alenakar: Tae kwon do, Sumo, MMA a tak... Ale už je to fakt tak dávno, že je to jak film pro pamětníky... ;) S.f.


Alenakar
před 11 měsíci
Dát tip

A co to bylo za zápasy? Hokej? Box? Kung fu?


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip

To Alenakar: Obávám se, že vlézt do vany s ledem, by bylo asi poslední, co bych udělal... To jsem dělával po zápasech a jen to, že to bolelo víc než rány na těle si z toho vybavuji. Dnes bych to nedal ani náhodou. Ale... zase je fakt, že bych měl klid už napořád :D S.f.


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip Gora

To Gora: Díky za postřeh, trošku jsem to upravil a "mi" uplně vynechal. A ano, nemohl jsem zabrat ;) S.f.


Alenakar
před 11 měsíci
Dát tip Gora, Savage Flame

Savage,

ve vaně s kusy ledu se kdysi koupal i známý František Venclovský, zvaný též Franta Kanál. Takže nejenže bys po takových koupelích dobře spal, ale mohl bys i překonat kanál La Manche a volat : Já su tak šťastné!


Gora
před 11 měsíci
Dát tip Savage Flame

Tropické noci teprve přijdou...

Chci se optat, jestli dvakrát MI /vlastně třikrát/ by nebylo možné vynechat, význam básně by se nezměnil... 

 text beru jako noční výpověď nespavce.


Savage Flame
před 11 měsíci
Dát tip

To Alenakar: Při představě, jak bych se zapotil, než bych se byl obložil při své velikosti sáčky s ledem si říkám, že bylo snažší se jít projít a udělal jsem to tak správně :) Ale děkuji za radu, až budu mít chuť si zatrénovat na věčnost, sáčky s ledem možná i použiju... ;) To dievča z lesa: v noci jsem si to taky říkal... ;) To kuba.49vojenciak: To je fajn, že z toho jak mi bylo nepěkně vzešlo i něco, co se líbí a děkuji. ;) S.f.


dievča z lesa
před 11 měsíci
Dát tip Savage Flame

spánok je poklad***


Alenakar
před 11 měsíci
Dát tip Savage Flame, Benetka

Když jsem si léčila zlomenou nohu, obkládala jsem si ji sáčky z lednice, které v sobě dlouho udrží chlad. Kdyby ses celý obložil takovými sáčky, třeba by se ti spalo dobře. Byl by to takový tréning na věčný spánek. Tip.


kuba.49vojenciak
před 11 měsíci
Dát tip Savage Flame

Vážně pěkné


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru