Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 21

23. 06. 2023
8
4
126
Autor
Hamar

Zubař mě poslal na čištění dutiny ústní. Provedená práce byla špatná a cena vysoká.

To jsi nejspíše narazil na dentální hyenu.

 

Jako bych ty zažloutlé zuby na obraze od Rembrandta už někde viděl.

Nejspíše jde o velice zdařilý plakiát.

 

Strašně si bral k srdci poznámky na velikost svého přirození.

Byl v tomto směru dost údlocitný.

 

Když se na salaši narodí mladé, bača občas pořádá pro sousedy vítání ovčánků.

 

Slovenští stavební dělníci jsou známí tím, že si navzájem kradou práci.

Proto si jí střeží jako okop v Blavě.

 

Otče biskupe, po kraji se šíří zvěsti, že mají naši bratři s nižším svěcením často poměr s vdanými ženami.

Co s tím synu? To je jako hledat jáhna v kupce sena.

 

Americká kurtovní kapela hrající písně s tématikou dostihového sportu byla

Nirváňa.

 

Pokud potřebujete sehnat na vesnici lehké drogy,

ptejte se na bábu zkouřenářku.

 

Cestovatel na cestě k pramenů Amazonky uklouzl na lejně jaguára a zlomil si vaz.

To je mi líto, ale to je záchod džungle.

 

Kolega má firmu na stavbu a údržbu kanalizací. Je strašně těžké se v tomto oboru uživit.

Vůbec nemá na skružích ustláno.


4 názory

Na výstavě obrazů jsem zjistil, že je malíř má na jedno brno.


Záchod džungle je i v našich ulicích. I ostatní jsou super :-)


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Bába zkouřenářka a záchod džungle - top :-)


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Hamar, Janina6, Benetka, Alegna

Ať mi teď baba zkouřenářka poradí, které tři pustit na bedničku. Chtělo by jich tam víc.

No, zkusím to bez ní – koňák, drogistka, exkrement.

 

Rodiče se nestačili divit, jak se jejich syn stává v pubertě (tedy obvykle v dost složitém období) stále dobráčtějším. Nakonec se ukázalo, že mu rostou

zuby bodrosti.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru