Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvění

29. 06. 2023
12
11
232

chvění

kapky jedné 

touhy

 

chvění

stopky

jablka Ráje

 

hle Eva

hle Adam

... jablko už nedozraje


11 názorů

Merxanta
před 10 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Kyselé jablíčko

 

Hle Radovan

hle Jiří

Voříšek se kříží jen maličko


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip Janina6, Radovan Jiří Voříšek, Gora, Benetka

Ta touha je sršeň

napíchne mu vršek 

jablko hnije 

a nikdo to nevidí smutno mi je...  :)

 

 


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Janina6

Janino,

to znám. Já mám rozvernou náladu pořád. Zatímco s tebou se teď bavím docela vážně o tak důležité věci, jakou je budoucnost lidsta, s panem Litartsem se bavím paralelně rozverně o trocheji, oráčích, strakatých volcích a datlu černém. 


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Aleno, jasně, to jsou rozumné myšlenky a snad to lidstvo ještě stihne... Já mám jen dnes rozvernou náladu, tak promiň.


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka

Jani,

myslela jsem, že jsem v kritice odporného termínu "udržitelný růst" osamocená. (Žádný "udržitelný růst" nikdy neexistoval a existovat nebude. Každý růst je na úkor někoho nebo něčeho.)  Nedávno jsem se ale s překvapením a s úlevou dověděla, že ve světě už existuje hnutí "Nerůst" ( = Degrowth) a že získává stále nové příznivce. Jedině "nerůst" zaručuje lidstvu budoucnost. Idea "pokroku" je tou nejdestruktivnější ideou, jakou si lze představit a doufám, že se v příštích desetiletích ničivý "pokrok" konečně zastaví.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Hrozná představa ;)


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Gora, Zajíc Březňák

Jani,

nebo člověk do jablíčka kousnout nemusí a říká se tomu ctnost. Ta ale dnes není v módě. Kdyby byli všichni ctnostní a skromní, kapitalismus by se za pár dní položil.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip Gora, Radovan Jiří Voříšek, Al Jal Úd, Benetka

Jo, jak promluví touha, člověk si musí do jablíčka kousnout, i kdyby mělo být ještě kyselé...


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Jablko z ráje

pro hada zraje.                 Tip.


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip

Nechvěji se hrůzou před tvými dílky, již dávno pro mě nejsou bubákem.

Tohle se mi dokonce líbí, obzvlášť závěr. ;-)


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Hle. Voříšek. A nyjící


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru