Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč nejsou v Rudolticích vidět víly

03. 08. 2023
10
17
191
Autor
Jamardi

Je tak dávno, co u jezírka byly
roztančené krásné víly.

Marně hledám, kde je která,
možná zranily si nožky o kamení,
když si chtěly k něžným růžím přivonět.
Proto přinesl jsem aloe vera.

 

https://www.zamekslezskerudoltice.cz/

Nezkrotná Sofie a Albert


17 názorů

Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Romane, dík :)


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Alegno, s obrázky jsem neodolala, když už jsem je měla. Díky :)

8hanko, děkuju :)


Alegna
před 9 měsíci
Dát tip

Hezké obrázky potrhují jemné verše


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Rhodesie, to nemá nic společného s tím, jestli jsi chlap nebo ne. Já jsem o aloe vera hodně slyšela, ale nemám ji doma a ani agáve, tak si nejsem jistá.

Ireno, tak to jsem ráda. :) Rychle jsem fotila a podle fotky mi to připadlo jako aloe.


Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip

Celkově pěkný počin se snímky.

Ač chlap (aspoň na první pohled), aloe vera znám.. 


Gora
před 9 měsíci
Dát tip

Kdepak, na snímku máš aloi veru... léčivku.


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Ireno, přiznám se, že jsem si to zblízka neprohlížela. Takže je to možná agáve. :)

Díky :)


Gora
před 9 měsíci
Dát tip

Díky za nové informace, Jarmilo.

Hned jsem si vyhledala víc o aloi, máme doma také obří kaktus. ale je to agáve.


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Philogyny, to je smutné. Já znám několik lidí, kteří v tom výběžku žijí nebo žili, jsou to slušní lidé a říkají o sobě, že jsou schopní zabavit se praktickými činnostmi. Nemyslím si, že kdo tam žije, musí být nešťastný, i když je to tam kvůli chybějícím službám těžké. Pak člověk ocení, když je dobře vedený obchod, kde je možné koupit zboží "od rohlíku po lokomotivu" a to nejnutnější tam najde. 

Evženie, z Třemešné do Osoblahy momentálně vede jediná funkční úzkokolejka v naší republice. U Jindřichova Hradce se od podzimu nejezdí kvůli tomu, že jim skončilo osvědčení a prodává se to jinému majiteli. Děkuju :)


Moc pěkné, hned jsem si zjistila i něco více o zámku a je to zajímavé, ale zatím mimo mé trasy.


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

Já byla kdysi strašně zamilovaná do spolužáka z Rudoltic. Znám to tam. Je to kousek od nás, že. Osoblažský výběžek. Napsala mu. Dopis. Odepsal. Že je zavírací den v hospodě a tak mi píše...no. Pak mu umřel táta. Třídní věděla, že je to chytrý kluk a apelovala na mne. Ale on se nechtěl vrátit. Šel jiným směrem po svým. 


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Benetko, díky :)


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Nami, trojorte, děkuju :)


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip Jamardi

Aloe pravou (Aloe barbadensis)

má ráda dívka i bába v penzi,

možné něco zvorat není,

když s ní mázneš poranění,

kupříkladu spáleniny,

zázraky tu málem činí.

Léčivé jsou hned dvě složky,

jmenujme je – gel a latex,

u víl spraví bědné nožky,

lidem zvýší chutě na sex,

vzdává to před máločím,

i se zácpou zatočí.


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

dievča, je to zámek na odlehlém místě. Asi by mu pomohlo, kdyby tam byla konečná stanice úzkokolejky, ale není, ta je v Osoblaze. Díky :)


Jamardi
před 9 měsíci
Dát tip

Milane, děkuju :)

Kdyby někdo nevěděl, aloe vera se používá i na poranění, aby se lépe hojila. Alespoň tak mi to říkala jedna známá, která má aloe doma.


dievča z lesa
před 9 měsíci
Dát tip

namiesto víl sú tam tri strašidielka a akosi pusto ...***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru