Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bludiště

04. 08. 2023
4
5
100

Jimmy Šišo je slepý na pravé oko. Já vidím jenom půlkou mysli. Probouzím se dezorientován jako ploštice. Kdo jsem a co tu dělám? Vypařila se mi identita. I pamlsky vzpomínek přicházejí po dávkách. Probuzení trvá přesýpací hodinu. A rozjetý vůz už se nedá zastavit. Bojuji pulzním magnetem a cizopasnou houbou Lví hřívou. Jsem sám a opuštěn v bludišti porušené paměti.

 


5 názorů

Lubor Vyskoč
před 9 měsíci
Dát tip

Díky, Rhodesie... Lubor.


Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip

Skvělej text. A parádní obraty (půlka mysli, přesýpací hodina)...


Lubor Vyskoč
před 9 měsíci
Dát tip

Díky za kritiku. Návaznost kratších txtů do delšíhocelku řeší již půl roku hotový rukopis s 54 kratčími básněmi v próze. Ale nemohu najít vydavatele, můj zkrachoval :-( Lubor.


Gora
před 9 měsíci
Dát tip K3

Psal jsi minule, že na delší text se nemůžeš soustředit. Co napsat několik krátkých v dějových návaznostech a pak přidat do většího celku? Bylo by to zajímavé.

Obrazy, které předkládáš, jsou kultivované a nevšední.


Luzz
před 9 měsíci
Dát tip

než se člověk ponoří, už je konec. škoda.

 

a asi jsem úplně mimo, ale netuším, kdo je jimmy šišo... chm... tak si ho odmyslím a podruhé si text přečtu bez té první věty.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru