Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z mých vzkazů pro Romea

15. 08. 2023
5
7
141
Autor
Naja

Slovo milovat má mnoho významů a rozměrů a je škoda, že je chápáno velmi často jen ve své anorektické podobě.

 

Kdyby byl můj dosavadní život jiný, mohla jsem být dnes jiným člověkem. Lepším?

 

Na osud příliš nevěřím. Věřím na slušnýho člověka a snažím se jím být, aby zase druzí mohli věřit.

 

Nejde o to bojovat, jde o to najít řešení.

 

Není to tak, že Tě provází to, na co si připravený.?.

Proto je lepší se připravit na štěstí a na lásku.

Jak má přijít, když je člověk připravený jen na bolest? Nestojí si tak sám sobě v cestě?

 

Možná je zakopaný pes v tom, že když Romeo hledá Julii a najde, tak to pak nikdy nedopadne dobře, jak klasik praví.

 

 


7 názorů

Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Jo, jo, za mě je to určitě lepší, nic neříkáš jednoznačně, ale taky vybízíš k zamyšlení... 


Naja
před 8 měsíci
Dát tip Janina6

Jsem za nazor rada. Je to jiny uhel pohledu na totez, tedy mnohdy rozsireni obzoru.

Nakonec jsem zmenila kompromisne konec vety na .?. z pouhe tecky.

Necham to jeste sednout a pak se uvidi.

Diky


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

Jo a myslím, že máš pravdu a že k člověku velmi často opravdu "přijde" to, na co je připravený...  podobně to cítím i s našimi přáními: většinou když něco doopravdy chceme,  tak se toho podaří dosáhnout...


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Tvoje vysvětlení chápu, ale použití záporu "není to tak" mě zmátlo. Netušila jsem, že v tom mám hledat nějaký rébus. Každopádně díky, už se nebudu snažit něco u tebe " opravovat"... ;)


Naja
před 8 měsíci
Dát tip Janina6
Janina6:

Svuj zamer a vyznam vysvetlim na prikladu vety Neni to tak, ze Pepa lze. 

Tato veta bude chapana, ze si nepodlozene myslim, ze Pepa lze, ale pro nedostatek dukazu ji nemohu formulovat Pepa lze, protoze jsem se mohla mylit a i kdybych se nemylila, tak proste nemohu tvrdit Pepa lze, protoze mi chybi dukazy.

 Moc lidi asi nenapadne vetu Neni to tak, ze Pepa lze.  interpretovat jako: Pepa mluvi pravdu. 

Je nestastne, ze u takovychto vet chybi intonace (prednes), ktera by vse vice zpruhlednila. Navic jsem volila tecku, misto otazniku, ktery by se nabizel, aby bylo vse "jemnejsi", "neostre". Je to jen takove upozorneni bez vnucovani.


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

"Není to tak, že tě provází to, na co jsi připravený." Tady si odporuješ. Říkáš, že člověk nepotká to, na co je připravený, a proto se má připravit na lásku a štěstí. Někde se vloudila chyba... Napadá mě - neměl být třeba za tou první větou otazník? Tím by se význam úplně obrátil. 

Jinak pěkné myšlenky.


kuba.49vojenciak
před 8 měsíci
Dát tip

Rozhodně zajímavý


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru