Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Song - Děvčátko za hrobem

23. 08. 2023
0
1
83
Autor
Bath

https://youtu.be/AvYedaQg9lM?si=aH7LbDCqUzQdAU1J

Děvčátko za Hrobem.

Děvčátko za hrobem už nechod nikdy ven.Tady je hezká tma,budem si spolu hrát.

Vezmi si panenku,dáme ji do hrobu,ve světě je zlo a ty jsi hromosvod.

Už je ti hodně let,pořád to nechápeš,už je ti hodně let,pořád to nechápeš.

Děvčátko za hrobem,děvčátko za hrobem,pojd si promluvit o tohle světě.

 

Chtěla jsem dělat rap,chtěla jsem dělat rap.Nikdo mě necení,dávají mi jen Hate.

Tyranie způsobila odlet do jiného světa,tak jsem se zhroutila a jsem v Pekle.

Časy v temnotě,cesty na hřbitov,byla jsem jebnutá,naivní,všechno moc hrot,mám toho dost,všechno moc hrot mám toho dost.

Život byl tak prázdný,syndrom vyčerpání,ležela jsem v rakvi,tak už mi ji zavři.

Myšlenky na provaz,osud zklamal mě zas,jedu na doraz,jedu na doraz.

Od mala viděla jsem svůj svět,svět na stage,texty ,mikrofon a rap.

 

10x jsem říkala přestan to dělat.20x jsem zklamala musím to hledat.

Jsem čistá duše,každému věřím,světlo na konci tunelu není.

Pro slovo vlídné jdu do podzemí,nikdo mě v lásce neocení.

Jsem poustevnice,svítím jak svíce a ty jsi knot,bodáš mi chrb.

Ted už mám hrb,koukám se do země,hledám jen lidi ,co jsou pod zemí.

Vstávám jen s nadějí,že hledám něco,aspon to něco mě ráno zheclo.

Všechno se seklo a nastal zlom.Přišlo na mě stáří jsem jako strom.

 

Mládí je v hajzlu i to stálo za hovno,chystám si provaz a vidím to na dobro.

Znám jedno slovo a to je depka.Necpi mi ty prášky nejsem na to zvyklá.

Nechci tu přežívat nevidím smysl.Samota mě tíží v noci jsem chcípla.

Lidi jsou nefér a ty jsi pozér,plivu síru kolem sebe,katr v bytě už mi jebe.

Temná duše,skočila mi na záda,já asi potřebuju Šamana.

 

Mrtvý mi začnou chybět,chci je zase vidět,plánuju jak odejít a by to nebyl hřích.

V noci mě budí ze spaní Démoni jsou mrtvý.Jejich oči na mě zírají a divné tváře říkají.

Když ti nestačí Bathory ty meče v zádech,nejde tě probudit necítím nádech.

Sekeru na mě ,zlámou mi kosti,nevím jestli je Satan v mojí blízkosti.

Vůně sýry a Lilie,jde cítit po bytě,vím,že chci odejít.Mám svůj pohřební kříž.

Oni říkali vidím tě,slyším tě,budíš mě,tak zas příště.

 

Jsem Medium,tu bídu jsem musela prožít,zapomenu na rap a půjdu se složit.

Toxické vztahy,zlomená duše,volám tě Bože,volám tě Bože.

Už došlo na uznání,mám ten dar.Chtějí si se mnou hrát,můžu se s nima smát.

Ty co leží pod hlínou,odešli na věčný čas.

Rf....

 


1 názor

i na rap je to špatné


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru