Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škrábala se škrabkou škrabkou ...

29. 08. 2023
7
6
126
Autor
MilanH

Se škraboškou 

škrábala

škrabkou brambory

V botelu na řece

Blanici

neb však brzo ocitla se

v blázinci bo 

neměli 

majitelé botelu

pro její vysvětlení

pochopení


6 názorů

Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip MilanH

Pobavilo.  

Taktéž pobavil koment Kočkodana, Evženie a Jamardi... :)


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip Rhodesie

Maskovaná pomocná síla v kuchyni, o tom jsem už slyšela. Neměla pod ní zlatou hvězdu? :)


Al Jal Úd
před 8 měsíci
Dát tip MilanH

Pobavilo, dík 


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip MilanH

... neměli pochopení, když ji viděli, tak byli zděšení :-))), Tip


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip MilanH, Rhodesie

To by tam moje máma byla léta. Škrabka na brambory byla podle ní na pedikůru to nejlepší :-)))


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip MilanH, Rhodesie

Jak znám docenta Chocholouška, tak ten ji velmi pozorně vyslechne, krátce se poškrábe na hlavě a potom pustí domů. Pro obrovského milovníka škubánků a cmundy není odstraňování slupek z hlíz lilku bramboru s maskovanou obličejovou částí hlavy žádný důvod k hospitalizaci. Maximálně půjde asi jen o ženiny lehce přehnané obavy z udání ze strany zemáků za ublížení na zdraví a snahu ztížit eventuální identifikaci. Ale žaloby a soudní procesy (možná se stále narůstajícími počty) se týkají jen lidí. Například zelenina si z nich naštěstí (zatím?) příklad nebere... ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru