Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před schůzkou

01. 09. 2023
5
7
98

Na lásky oltář krvácím

jako již chlapců pokolení,

žel zatím hlavu neztrácím,

jen jsem se řízl při holení.


7 názorů

Jinys
před 8 měsíci
Dát tip

Trvám si na svém Safián
Mě řekl vše.
:-)
Nechme to ale na autorovi.


Safián
před 8 měsíci
Dát tip

Jinysi. Obecně to platí. V tomto případě jde ale o typickou úvodní strofu, ve které autor neřekl vše.


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Super dílko.

 

Když jsem se holil žiletkou, snad skoro pokaždý tekla krev. Teď mám strojek, kterej stejně používám zřídka...


Jinys
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Teď bych tu neměl být

Myslím si, že schopnost stručně vyjádřit myšlenku, vtip, výsměch, či cokoliv jiného, je znak kvality díla. ( Odhlédnu-li od otázky, co je v kumštu kvalita. ) 
Snaha dílko "natáhnout" většinou obsah "rozředí", případně se text stane jen bezobsažným shlukem písmen, kde zůstane původní význam dokonale zamaskován.
A v tomto případě jich je, podle mne, tak akorát...

P.S.
Začal jsem se důkladně holit vždy tak, aby šrámy a jizvy přestaly krvácet dostatečně dlouho před schůzkou. 
:-)


Děkuji za komentáře. Chvíli jsem se snažil pokračovat dál, ale nakonec jsem si řekl, že zatím nechám jen čtyřverší a možná se mi podaří navázat časem.  


Jinys
před 8 měsíci
Dát tip

Pěkné.
Jako kdyby se na chvíli vrátil čas.
:-)


Safián
před 8 měsíci
Dát tip Gora

Škoda, že to není delší.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru