Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamžiky

Výběr: Biskup z Bath a Wells
07. 09. 2023
13
9
292

Jaro přineslo mi šťastné okamžiky jako blesky. Při pití nealko ovocného piva. Pokaždé přistihlo poezii in flagranti. Otevřel se průzor do krajiny. Ptáci zazpívali o oktávu výš. Tichá radost - rozvodněný potok. Ale monzun léta odvál tyhle sladké chvíle. Zase za rok, když vyraší magnólie. Její tajemství působí jako klíč: Odemyká lebeční komnatu a v ní dar pocítit krásu, rosný bod pravosti.

 


9 názorů

Alenakar
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Každý japonský kreslíř by s tebou souhlasil. Tip.


Lubor Vyskoč
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Díky Zajíci Březňáku, je to o rozdílném plynutí času, jehož vnímání je vysoce subjektivní. Dík. I panu Benetkovi. Lubor.


Zajíc Březňák
před 6 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, Benetka

Okamžiky... Často se mluví o kouzlu okamžiku, i v reklamách to je, tak na tom musí něco být. Kraťoučký text se zjevně pokouší zachytit a "zvěčnit" jisté okamžiky letošního či jiného jara. Teď na podzim je to působivé, říkáme si: tak zase za rok; a nikdo s jistotou neví, zda se dožije. Text je hodně lyrický, je to taková báseň v próze. Trochu i tajemný, ne každému je dán dar vše rozklíčovat. I pro mě text vyzařuje jisté tajemství. Za to dílu patří tip. 


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Díky, Lubore.


Lubor Vyskoč
před 7 měsíci
Dát tip Gora

Ahoj Goro, ano, souhlasil bych. Díky. A všem komentujícím. Lubor.


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Lubore, souhlasil bys s Nominací tvé mini do Prózy měsíce za září?


Bačkovský
před 8 měsíci
Dát tip Gora, Benetka, Janina6

Píšete dobře. Vždy jsem rád za něco nového od Lubora Vyskoče.


Lubor Vyskoč
před 8 měsíci
Dát tip Benetka

Díky, pane Benetko, to pivo je docela lahodné, jen mu přijít na chuť. Existuje i bez příchuti... Lubor.


Benetka
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

Moc pěkné! ;)

 

Teda až na to nealkoholické ovocné pivo... Brrr! :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru