Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třeskutě syrový rozhovor (na moři; patrně u Norska…)((z kolekce Odposlechnuto))

01. 10. 2023
5
3
93

 

 

 

 

Třeskutě syrový rozhovor (na moři; patrně někde u Norska…) ((z kolekce Odposlechnuto))

(nějaký čb dokument film, snad ještě třicátá léta; nedokonalý český „cover“ překlad):

 

Rozbouřené moře (suchozemec ovšem jen stěží může posoudit, zda je to ještě „v normě“); člun s (asi) pěti - šesti lidmi je osloven posádkou mnohem větší lodi mimo obraz (patrně britské, válečné)

 

-Kdo jste?

-Norové! Jsme Norové!, odpovídá posádka člunu.

-A odkud plujete?!

-Z Norska!!

 

Chvíle ticha; člověk -tazatel na palubě velké lodi asi zpracovává informaci… .

 

-A kam jste chtěli plout…?!

-...do Norska!!

 

(( ...)).


3 názory

Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

To je rozumné od těch Norů. Už bylo napsáno, jak vojáci neumí zeměpis, zvlášť cizinci zeměpis cizí země a ještě by se přeslechli, mysleli by si kdovíco a zaútočili.


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip

Film jsem neviděla, ale ta scéna se mi líbí... na rozbouřeném moři se tohle stává, že? Vyznívá to komicky, holt život... ale sedět v té lodičce bych teda nechtěla ;)


Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Dát tip

 

(Úryvek toho filmu jsem viděl již před několika lety tuším na ČT2; pokud k němu má někdo bližší informace, uvítám je... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru