Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce: srpen 2023: vyhlášení výsledků

01. 10. 2023
2
10
188

Nominace na září posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce" do 10.10.2023


10 názorů

Janina6
před 7 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

Phil : ACH... pečené brambory.... ACH. A to jsem si myslela, že už jsem proti nějaký nostalgii imunní :-)


Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, Alegna

Já tady všem blahopřeju, vždycky dostanu tu svou odblíbenou barmborovou medaili, už si i říkala, že si asi upeču venku v ohni ty pečáky, pro tu vůni a chuť. A taky děkuji Goře za výběr ... :)


Alegna
před 7 měsíci
Dát tip Janina6

Všechna díla mě bavilo číst, gratuluju umístěným, děkuju všem zúčastněným


K3
před 7 měsíci
Dát tip Janina6

Blahopřeji vítězům i dalším zůčastněným.


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, Kate3

Gratuluji Kate3,Stargazerovi a crayfishovi (pro případ, že by v příštích letech na Písmák opět zavítal ;)) a díky za moc pěkné povídky. A Ireně a Dannymu taky dík!


Kate3
před 7 měsíci
Dát tip

Děkuju vám všem, kteří jste hlasovali pro mou povídku! Nikdy bych si nemyslela, že zrovna na  pismakovi se může moje povídka umístit na třetím místě. Děkuju, je to skvělé! Gratuluju všem umístěným! :) 


lastgasp
před 7 měsíci
Dát tip

Blahopřání vítězům a díky Goře a Dannovi


Gora
před 7 měsíci
Dát tip Kate3

... a blahopřeji autorům crayfish, Stargazer a Kate3. Dobrá dílka se tentokrát sešla...


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Danny, jsi kabrňák. Přemku, skvělá tabulka, díky oběma.


Danny
před 7 měsíci
Dát tip Gora

tabulka vystavena


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru