Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spinning

05. 10. 2023
1
15
162
Autor
Jinys

Jedno deštivé odpoledne jsme s Láďou, kamarádem provázejícím moje dětství spravovali ve sklepě našeho domu kolo. Kolo nejelo a i kdyby fungovalo, do deště se vyjíždět nechce.
A tehdy vznikl náš geniální nápad. 
Spinning.
Samozřejmě jsme toto slovo neznali. Ve školách se učila ruština, nikoliv angličtina, ale to není podstatné, protože jsme náhradní bicyklování pod střechou asi nenazvali nijak.
Rozvíjeli jsme myšlenku jezdit na cyklistických válcích, které tehdy existovaly a nebyly mezi cyklisty úplně nedostupné. Jízdu jsme ale ve fantazii zpestřili promítáním silnice na plátno, řevem trenéra z magnetofonu, přibrzďováním válců, když na plátně bude promítána jízda do kopce, a jinými věcmi, které si už nepamatuji.
Rozvíjeli jsme tuto myšlenku, a připadala nám tak neskonale pitomá, že jsme se jí celé odpoledne smáli, a oprava kola byla odložena.

O mnoho let později se někdo podnikavý nesmál, ale konal.
Já s Láďou jsme si užili veselé odpoledne, a ti kteří pošetilou myšlenku uvedli v život, si užívají dividend.
Přeji jim to. Má to tak být.

 


15 názorů

Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

Alegna
No bať. Stačilo na ni kliknout...
:-(


Alegna
před 7 měsíci
Dát tip

kritiky od rrem zmizely, protože zmizela rrem


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

Technická poznámka:
Moje poznámky na adresu rrem byly napsány jako reakce na její komentáře.
Byly někým/nějak smazány, proto "komunikace" nyní postrádá smysl.
Bohužel, ja ty svoje smazat neumím.


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

rrem
Naštěstí nejsem tvoje matinka.
:-)


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

rrem
Stejně jako odbornice přes hloupé, silácké řeči.
:-)


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

rrem

A když o život jde, tak se stáhne svěrač.
A silná slova, jsou jako vždy, jen:
Slova, slova, slova.
:-)


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

rrem
Večírek ve společnosti carských důstojníků u společenské hry s revolverem a jedním nábojem ve válci, by se ti jistě zdál také romantický.
:-)


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

Alegna

To jsme určitě byli.
Také jsme vymysleli horské kolo, ale v sociku se nedal sehnat potřebný materiál, který se na západě již vyráběl.


Jinys
před 7 měsíci
Dát tip

Kočkodan
Víš fajn bylo, že to kolo, nakonec opravené a mnohá další, nás oba naučilo nad sebou neplakat a něco v životě vydržet.
:-)

 


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

To vaše fantazírování bylo asi lepší, než kdybyste po sobě házeli uhlím nebo bramborama. ;-)


Alegna
před 7 měsíci
Dát tip

Vlastně jste byli vizionáři :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru