Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je a co není skutečný feminismus (oficiální verze)

11. 10. 2023
1
0
93

Naše víra je založená na dvou protichůdných tezích, první, ve kterou nepřestanu nikdy věřit a podporovat všechno, co tuhle falešnou iluzi nemožnosti vlastního rozhodnutí znejišťuje, že naše tělo neurčuje naší identitu, že můžeme být vším, čím se rozhodneme být, a nikdo kromě nás nás nemůže diagnostikovat, a druhé, která je z nepochopitelných důvodů považovaná za feministickou, ale ve skutečnosti je jenom pokračováním násilí, kterého se na ženách dopouští společnost, když je učí vnímat sex a tělesný kontakt jako osobní ponížení, jako něco, co slouží výhradně k uspokojení mužů a co si samy nemůžou nikdy užívat, nebo chtít, nebo iniciovat, v čem můžou hrát jenom roli prostředku, sloužícího k uspokojení někoho jiného, protože jedině tak si dokážu vysvětlit jejich odlišné vnímání situací, ve kterých by mě na jejich místě nikdy nenapadlo cítit se zneužitý, protože, v tom je moje výhoda, jsem se téhle počáteční traumatizaci represivní výchovou, která má v ženách vyvolávat strach a podezíravý vztah ke všemu, co se sexualitou souvisí a vynutit si tak její automatické potlačování, strach, ve kterém tak dlouho žily, až se sním samy ztotožní a místo aby v něm hledaly příčinu problému, považují ho za jediný správný vztah k sexualitě a za jediné možné řešení, strach, který je při každém problému pořád strhává zpátky a brání jim hledat nová řešení, naštěstí vyhnul.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru