Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Verše

13. 10. 2023
2
2
100
Autor
Jinys

Přiznám se, že občas neodolám a sestavuji písmenka do slov a slova do vět. Výsledný útvar, prózou nazývaný, občas vylepuji na různá elektronická nároží.

Leč dnešní den je jiný. Forma díla se změnila! S probouzejícím se dnem se dostavil verš.

 

Když ráno vstávám,

kašlík si dávám.

Echu, echu, echu, echu,

našel jsem na prstě blechu.

A ta bleška malinká

kousla mě hned zlehýnka.

 

Je to dobrý!

No, je to dobrý, ne?

Ne?

No tak dobře. Ale vemte to z té lepší stránky. Představte si moje dílo jako televizní seriál. Neříkejte, že to není možné. Kdyby se mi podařilo myšlenkovou hloubku poněkud zplytčit, umím si to představit. 

 

Ale stejně, až budu přijímat Nobelovu cenu za literaturu a při této příležitosti lidé neobdařeni vlastním talentem, živící se jako literární kritici, budou psát moje curriculum vitae, báseň prvotinu jistě zmíní.

Kdo ji bude mít ode mě vlastnoručně podepsanou a vhodně ji zpeněží, zaopatři své potomky na několik generací.

 


2 názory

Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip Jinys

já mám pech

našel jsem pod duchnou houfy blech

poštípán jsem velice

byly tam i štěnice

 


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip kadeřavá

U mne relativismus zapracoval – jsem šťastný doslova jako blecha, že na televizní seriál nedošlo. Z tohoto úhlu pohledu jsem tímhle tvým dílkem skutečně vlastně nadšen. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru