Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parte

15. 11. 2023
13
16
163
Autor
Jamardi

Nemůžu se vynadívat, jak pěkně vypadáte.

Ty jsi rozesmátý a ty máš krásný uvolněný úsměv a barvu vlasů, která ti sluší.

Kdy jste se fotili? Nemohlo to být dávno.

Dříve jsi bývala v křeči a ty zachmuřilý.

Ale vždycky bych tě pochválila za tvůj vzhled. I řeč, i když jsi trochu ráčkovala. Přála jsi mně, ať se mi daří a měla jsi pěkné oči. Možná jsi už tenkrát byla nemocná.

Možná by jsi neměla na zácloně pověšené figurky čarodějnic na koštěti, kdybys ty neměl na stolku její fotku ze zahrady, kde je v plavkách.

Dnes se společně loučíte a bude vám do toho asi pršet.

Na shledanou.


16 názorů

Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Romane, děkuju :)

Tady je to asi láska k přírodě nebo vztah k jiným kulturám. Na kopci bylo osídlení už od mladší doby kamenné. Mohli to mít v kostele ve městě, jsou tam čtyři kostely, z nichž ve dvou pohřby běžně bývají. 


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

... .

No jsou příbuzenství i vyšší, než pozemská... ..


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

tanalarinova91, děkuju :)

Ireno, to bych mohla pozměnit. Dík :)

Vyrazili dech asi i rodině, protože měli pohřeb v kostele na kopci, kde normálně pohřby nebývají.


Gora
před 5 měsíci
Dát tip

Možná. aby nebylo v textu tolikrát "ty jsi", bych pozměnila : kdyby ty jsi neměl na stolku - kdybys ty...


Gora
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Stává se to, díky za citlivé zpracování...


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

8hanko, tito zemřeli tři dny po sobě. Děkuju :)


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Nie je lahke pisat o odchode, zvladla si to skvele...krasny pribeh... Rodicia kamaratky mali vzorove manzelstvo napriek neprajnikom. Teta bola o 4 roky starsia, od 3 deti vyzadovala poriadok, poslusnost, no lubila ich a muza najviac. Ked mu lekar oznamil, ze teta zomiera na leukémiu, skoncil s infarktom na internom, na druhej strane oddelenia teta. Zomrel prvy, teta presne o mesiac po nom, od jeho pohrebu prestal pre nu existovat svet, deti, vnucata nedokazali vyplnit prazdnotu...


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Alenakar, dík :)


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

Nami, dík :)


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

Biskupe, děkuju :)


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

dievča za lesa, Evženie, děkuju :)

Evženie, věřím tomu.

Alegno, ano, tři dny po sobě.


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Skoro zázrak, nemusí ani jeden pro druhého truchlit.


A i nyní jsou šťastni.


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

kalip, Karle, Al Jal Úde, děkuju :)


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Al Jal Úd, Zeanddrich E.

Nevím, jestli jsem to napsala srozumitelně. Zemřeli manželé a mají společné parte. Manžel míval na svém stolku fotku své manželky v plavkách.


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

Děkuju MIlane :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru