Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukázka z mých kreseb (vtipů) z let 1991 -1993 ((4 obrázky))

18. 11. 2023
11
12
133

 

 

 

Ukázka z mých kreseb (vtipů) z let 1991 -1993 ((4 obrázky))

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 


12 názorů

Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Goro, díky za komentář... :)

(jako moc velký vtipálek si ale už dnes rozhodně nepřipadám... :) (snad kromě tedy těch mých cca - ráno  -  až 197 cm tělesné výšky... :)  ) )


Gora
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

Zvětšila jsem si tvé kresby na mobilu a prohlédla, moc fajn, např. ta o době ledové, to je trefa! Jsi dobrý kreslíř a vtipálek.


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Dík, nevšimla jsem si, že tam je. :)


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

... .

(Jinak jsem chtěl poznamenat - v té době jsem pracoval na Katastru (potažmo na Středisku geodézie předtím ještě... :) ) ). Mnohdy jsem téměř celou noc kreslil - a přes den potom fungoval v práci - včetně výjezdů, apod.. Dneska už pro mne dost nepředstavitelné... :) ).


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Jinak díky všem za návštěvu, ..., tipy, i kladné komentáře... :).


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Jarmilo :). já jsem - ohledně IT - dneska už spíše pouze hloupějším než středně pokročilým uživatelem :); nevím, jaký OS používáš Ty - já mám lupu na obrazovce vpravo nahoře, skrytou v nabídce pod třema tečkama... :):).


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Já si dočasně text přibližovat neumím.


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

(Jinak, Jarmilo - já si jinak na počítači zvětšuji malé věci buď pomocí zabudovamé lupy (ta ovšem nefunguje všude) - anebo tak, že dočasně zmenším zobrazovaný výsek (a tím si jej i velice hodně - až tak, že snad rozeznávám jednotlivé pixely - přiblížím... ) .  ..Tobě tohle nefunguje...?  )


Pěkné vtípky :-)))


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

... .

Jarmilo, díky za nový pohled na tenhle obrázek... :). - Ono to ale tehdy - před těmi cca 30 lety - bylo myšleno spíše tak, že situace, jaká u nás vládla před Listopadem , se nedá *pořádně vysvětlit žádnou lidskou řečí... :):).

*dneska jsme ovšem i v tomhle už přeci jen dál; na vědecké vysvětlivky :) máme dokonce už i specializovanej Ústav za mnoho desítek milionů ročně, že :) (v Praze na Žižkově tuším... :) )


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

:D


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Je to povedené a zaslouží si to, aby to bylo vidět. Já jsem si to stáhla a prohlédla jinde.

K prvnímu obrázku o mávání rukama: Je fakt, že doba se změnila, ale někteří ještě pořád mají v sobě to, že mluvit nesprávně, je ostuda. Jak mluví cizinci česky? Všelijak a skoro vždycky je to poznat. Doba, kdy se ve škole učila němčina a za chyby se mlátilo rákoskou, je pryč. I v době, kdy jsem chodila do školy já, se říkalo, že mluvit nesprávně, je ostuda. Já to nemohu posoudit,  ale dnes prý je angličtina zpotvořená, nikomu nevadí, že se tak mluví v médiích, mluví se jinak, než jak se učila angličtina dříve. A Rakušanům prý nevadí špatné tvary slov, mají radost, když se s cizincem domluví.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru