Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezčasí

01. 12. 2023
1
8
113

Která verze mne samého platí? Točím se jak hrnčířský kruh. Sféry duše dýchají kyslík z lahví. Nekladu si otázky, žiji jako dítě ze dne na den. Perly po kapsách: Dávno poztrácené slzy. Přitom vznáším se jak mlžný opar nad lesem. Moje mysl v bezčasí si koupe vlasy. Lumíci spí a na poušti písek sypký. Čekám, až se spustí zdi padacích mostů. Pak se vydám k horizontu, kde leží jezero. Voda pro zkamenělé rty.


8 názorů

Lubor Vyskoč
před 5 měsíci
Dát tip

Díky, lawederr, zkusím... Lubor.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Jen kdyby to snad někdo špatně pochopil - tohle neměla být "kritika", ale upozornění. Je mi jasné, že dát stejné dílo znovu po měsíci není záměr. A jinak si sem chodím číst některé texty mnohokrát, ráda, jsou kouzelné.


Lubor Vyskoč
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

Díky moc za názory. Mám Alzheimera, tak jsem asi zapomněl, že to tu už bylo. Asi by to chtělo ještě probrat... Lubor.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Lubore, máš to tu podruhé. První jsi vložil na začátku listopadu. Bylo mi to povědomé kvůli té poušti...


lawenderr
před 5 měsíci
Dát tip

... voda zkamení rty (jsem četla :)

Hele, mám to tak napůl. Některý místa jsou pro mě skvělý

... sféry duše dýchají kyslík z lahví, moje mysl v bezčasí si koupe vlasy ... a od lumíků už skoro všechno :)

Ale nesedí mi to jako celek, přijde mi to docpané slámovejma slovama - aby toho bylo víc, třeba :) nevím. Být tebou se k tomu za čas vrátím. Škoda vylít dítě i s lavórkem.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru