Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po historickém rodeu vstoupilo Česko do EU - a jak už to tak bývá, někoho láká alternativa... ((obrázek))

06. 12. 2023
8
8
152

 

 

 

 

 

 

Po historickém rodeu vstoupilo Česko do  EU - a jak už to tak bývá, někoho láká alternativa... ((obrázek))

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 


8 názorů

Delfín
před 5 měsíci
Dát tip

K3: Já to za výhru nepovažuji. Zvlášť při vlezištním podbízení se našich politiků.


K3
před 5 měsíci
Dát tip

Přes všechny možné problémy a nedostatky to že jsme v EU a v NATU je jednoznačně naše výhra. To že zaměstnáváme Ukrajince a jiné přistěhovalce je dáno především tím, že jsou spokojeni i s nižšími platy, kdežto naši ne. Se zemědělskou soběstačností je to bohužel horší. Ale nebylo naše zemědělství za minulého režimu v nejdezolátnějším stavu? Dost těžko se to potom dohání.


Delfín
před 5 měsíci
Dát tip

Mám na to jiný názor, Romane! Bývali jsme soběstační, teď jsme závislí na cizích potravinách, naši lidé jsou na pracáku, zatímco cizí podniky zaměstnávají cizince, dovezené agenturami, ti zabírají byty nebo jsou na ubytovnách a snižují bezpečnost ve městech. Natahali jsme si sem různé uprchlíky, co zvedají kriminalitu a zabírají prostor. Dnes pomalu budeme mít obyvatel tolik, co kdysi i se Slovenskem a k tomu jde o různou svoloč, co se doma nechytala...

 A kvůli NATO jsme na černé listině různých teroristů, o tom, kolik ta dobrodružství stojí, ani nemluvě! 

Jen čtvrt roku pobytu chemické roty v Iráku stálo tehdy přes půl miliardy. A ty prachy pak chyběly na rekultivaci krajiny na Mostecku po útlumu těžby uhlí...O kolik zakázek jsme díky připojení k agresím přišli v arabském světě, nelze vyčíslit...


K3
před 5 měsíci
Dát tip

Jednoznačně kladná odpověď. Ale mladým se nedivím, dezinformace bohužel působí...


Doufám, že si naši politici dají pohov.


Norsko 1
před 5 měsíci
Dát tip

Obrázek 


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, K3, Antonín Bogar

Myslím, že škody, způsobené naším nevstupem, by se teprve *nedaly eliminovat (o NATO to platí ještě více, Delfíne...)

*co by za něco takového, jako EU a NATO dali třeba naši předci v roce 1938, apod. ((kdo nezná historii - potažmo, kdo je neschopen si ji vyhodnotit), bývá nucen si ji prožít znovu - ovšem většinou v ostřejší verzi...  - dokud se prostě nepoučí....)).


Delfín
před 5 měsíci
Dát tip

Bohužel, škody způsobené vstupem a přístupem našich politiků by už bylo skoro nemožné eliminovat...:-(

Totéž platí o NATO 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru