Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A už jsou tady s náma, ti roboti (ty roboty...?); no prostě - 4 obrázky s robotama...!! 

12. 12. 2023
8
12
128

 

 

 

 

 

 


12 názorů

Gora
před 5 měsíci
Dát tip

U prvního bych vynechala slovo - robotická. Stačí - nelidská práce. Čtenáři to dojde... jinak paráda. Čapek by byl potěšen.


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Romane, já jsem na none___ nereagovala a to co jsem psala, jsem psala už podruhé, poprvé se pár hodin před tím ten komentář vůbec nezobrazil. Vztahuje se to jen k tvým obrázkům. Líbí se mi.


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

((a můj *táta - mimochodem neskonale lepší karikaturista, než já - říkává: moje karikatury se většinou vždy líbily všem; pouze s výjimkou těch, které jsem zrovna karikoval... :):) ))

 

*a zítra bych tu vlastně mohl i vystavit nějaký obrázek mého táty (doufám, že to Písmáku.cz nebude vadit...? :) )


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

To Jamardi, a None: ..nevím, jak to přesně myslíte s těma bodlinama, holky :); ale chápete snad, že správná karikatura má využívat jisté krajnosti :), a i někoho provokovat - a tím pádem že se autor nemusí plně ztotožňovat s názory svých postaviček (apod.); jde prostě v jistém smyslu i o řemeslo... :):) 


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Přesně :)


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Zeanddrich E., 8hanka

Zeanddrichu, však ono jim to časem dojde se zdokonalováním UI.


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Andreino, ale tyhle roboti (zatím) jakoukoliv odměnu asi vůbec neberou (jedinou odměnou je jim tedy, že vlastně jsou... :) )


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, 8hanka

 

Norsko, je třeba odrazit se ode dna... . 

- Patřím mezi ty, kteří si myslí, že Dikobraz vůbec neměl odcházet (i přes své socialistické DNA... :) )


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip Alegna

Trefuješ to myslím úplně přesně do černého. Jen u prvního obrázku by měla být možná zmínka o zvýšení odměny.


Norsko
před 5 měsíci
Dát tip

Dikobraz je zpět


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru