Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zeanddrichova bludiště (č. 01 zde) ((Jak dostat demonstranty před budovu Parlamentu...))

21. 12. 2023
5
5
82

 

 

 

 

 

Zeanddrichova bludiště (č. 01 zde) 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

(( ...)).


5 názorů

Benetka
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Alegna

To dole je Blanka a její TUNEL?! :D


Jamardi
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Když odstraní ten zátaras, což by mělo jít snadno, tak se k budově Parlamentu dostanou pohodlně. Nebo po žebříku? To bych nedoporučovala, lezli by tam najednou a žebřík zničili.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(A ten rybář dole u řeky pak tam měl nějakou roli čistě humornou, nepletu-li se :) ). 

(( ...)).

 

(Prostě smyslem bylo zdržet čtenáře u (tehdy papírového) periodika co nejdéle...? :):)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(A nějakou roli zde hrál i ten Hrad (v levém rohu nahoře :) ); už ale to z hlavy nemůžu celé zrekonstruovat... :)   )


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Poznámka: ..k mým bludištím :) se vždy vztahovaly různé neotřelé úkoly :); jako zde, například, bylo úkolem najít vhodnou cestu pro zástup demostrantů k budově Parlamentu (ta s tou šipkou :) ) ((na podrobné podmínky toho úkolu si však již nevzpomínám; pokud je ještě objevím, přiložím je sem dodatečně... :) ))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru