Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce listopad 2023 vyhlášení výsledků

01. 01. 2024
1
12
290

Nominace za prosinec můžete posílat uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


12 názorů

lastgasp
před 4 měsíci
Dát tip K3, Ozzozorba, Gora

Přeji všem úspěšný nový rok 2024 a pevné zdraví. I když jsem poslední, považuji umístění za úspěch již skutečnost, že dílo bylo nominováno. Omlouvám se za svoji nedůslednost a chyby při zpracování tabulky, což potrápilo Goru a Dannyho. Nakonec vše dobré!


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Gratuluju všem zúčastněním za příjemné čtení, poslední dobou je těžké vybírat, když je to tak vyrovnané a díky všem, kdo se postarali o soutěž a výsledky. Můj osobní názor je, že je víc důležité, jestli bylo dílo dobré a líbilo se, než jaké obsadilo místo. Výsledek závislý na hodnocení lidí, a který se  nedá změřit, je vždycky ovlivněn hodnotícími :)


malej_blazen
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Janina6: dekuji, sam jsem prekvapen, ze jsem se umistil na druhem miste. Takze vsem dekuji.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

A jejej, zase jsem něco asi zaspal ((a přitom jsem snad všecky věci četl...))


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Gora

Díky za opravu, i když stále nerozumím,  proč se počítají hlasy, které ještě dnes ráno u "hlasovacího díla" v komentáři nebyly. Ráda bych pogratulovala malému bláznovi když už ne k vítězství, tak k báječné povídce. Asi beru pravidla zbytečně vážně, že? :) Jako by tady něco mohlo být bráno vážně. Tak šťastný, veselý a inspirativní rok 2024.


K3
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Silné kvarteto. Bylo to vyrovnané...


Danny
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, K3, Alegna

tak jsem to opravil podle toho co mi poslala Gora a Lastgasp, zdá se, že první je stále Álej...


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Velká omluva - údaje v tabulce budou praveny.


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, K3

Nezlobte se, ale v tabulce chybí hlasování Zajíce Březňáka. Naopak lastgasp u oficiálního hlasování žádný příspěvek neměl. Vyhrát by měl Mámin fíkus.


K3
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Alegna

Všem aktivním tady na Písmáků přeji hodně nápadů a úspěchů v příštím roce.


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip K3, Zajíc Březňák, Alegna

Díky všem a ať se tu scházíme ve zdraví další rok!


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Zajíc Březňák, Alegna

Gratuluji výhercům prosincového kola soutěže!

Každé dílko bylo něčím zajímavé, a tak díky autorům za účast a komentování...

Přemkovi a Dannymu díky za bleskurychlou akci - tabulku Vyhlášení výsledků a díky za spolupráci! Jak na Nový rok, tak... (to je jen zbožné přání pořadatelů :-)), každopádně pevné zdraví a optimismus v roce 2024 nám všem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru