Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vegetariáni mají na můj záchod zákaz

25. 01. 2024
5
6
94
Autor
Ozzozorba

Už mně štvaly Petrovy řeči o tom, jak je vegetariánská strava bez pořádných proteinů a jak je při takové dietě člověk neduživý a slábne.

… a tak jsem přemýšlel jak s tím zatočit, ale nevěděl jsem jak.

Nápad jsem dostal, když jsem se procházel v Ostravské ZOO a vstoupil do pavilonu slonů. Spatřil jsem velkolepá sloní hovna.

Poprosil jsem personál, který výběh čistil, aby mi do igelitky darovali jednu „buchtu,“ na prohnojení kytek. Zaměstnanec ZOO se usmál a sloní hovno mi do igelitky vložil. Bylo docela těžké.

Ještě, že nosím v kapse kvalitní sáček...

A když jsem byl u Petra... do záchodové mísy jsem mu s láskou složil sloní trus i s trochou nalepené slámy a odešel domů.

Za půl hodiny mi Petr volal. „Ty hovado! Co to žereš? To tvé zasra.. hovno jsem musel rozdělit na tři části a ty splachovat samostatně. Vegetariáni mají na můj záchod zákaz.“

 

 


6 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Drsné. 

...i  jsem se docela zasmál :):)


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Tato trusní (trusová, trusoucí, trusální...) minipovídka mne pobavila.

 

Snad měl kvalitní nástroj, když to rozděloval...   :)


8hanka
před 3 měsíci
Dát tip

Som masozravec, zdrzujem sa hlasovania:) tak len tichy tip


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip

Pobavilo :)


lastgasp
před 3 měsíci
Dát tip

Dobře zpracovaný fekální vtip. Bezva. 


Guillermo
před 3 měsíci
Dát tip

Taaaak a má to, jen mu nalož hehe. Moc cool 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru