Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirováno jinde

25. 01. 2024
6
6
88
Autor
losto

skvělé Pokroutky od Kočkodana, předcházející mým blbůstkám

 

  • Se třídou jsme každý pátek chodili na pivo, což svědčilo o pevně schmeleném kolektivu.
  • Celý měsíc se potím v posteli. Těším se, až budu zdráv a konečně svléknu pyžmamo.

  • Tak dlouho chodím se džbánem pro vodu sám, až jsem skončil v doprovodu.

  • Řezník vyházel zkažené salámy. Od té doby mu říkají Vysočinobolos.

  • I přes namazání všech pantů bylo v Moulin Rouge slyšet vrzání.

  • Nečekaná smrt prostitutky Jany všechny zasáhla. Celý týden chodily bordelmamá kundolence.

 


6 názorů

Namaloval fialového kosa. Založil tak nový umělecký směr - kosmodernismus.


Hamar
před 3 měsíci
Dát tip

Díky Luboši, že pořád uvádíš na pravou míru, kdo s tímto formátem začal. Jsem moc rád, že jsem tě inspiroval k tvým skvělým Pokroutkám. Já tyhle slovní hříčky začal psát na Facebooku ve skupině "Slovní hračičkové Punners" a protože tam docela sklízím úspěchy, tak v tom pokračuji a mé "Chlamníčky" jsou vlastně jen překopírované příspěvky z této facebookové skupiny a jsem rád, že i na Písmáku mají docela úspěch.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Mě naprosto nepřekvapuje, že ti jde výborně i překrucování. A díky za chválu toho mého.

Musím ovšem zdůraznit, že na Písmoni je otcem tohoto druhu slovního humoru Martin, tedy Hamar. On s ním svými Chlamníčky začal a já se jen přidal (opičím). 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip losto

Ad

  • Se třídou jsme každý pátek chodili na pivo, což svědčilo o pevně schmeleném kolektivu... .                                                                                                                                                                             Vzpomínka na můj gympl v Hustopečích u Brna, ..., a útulnou hospůdku (, údajně s gotickými stropy) s příjemnou obsluhou, zvanou  U špagáta, ...,  etc. (jen ty pátky tu moc nesedí; my jsme to tam měli pouze pár desítek metrů :), tak nám na pivo stačila třeba  i tzv. velká přestávka :) (dvacetiminutová :) ) )

Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

Teď jsem si všimnul, že nahoře píšeš o zdroji inspirace...


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Přesně vím, kým bylo inspirováno.

Skvělý - hlavně schmelený kolektiv, pyžmamo a kundolence...    :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru