Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posilovna

26. 01. 2024
4
11
145
Autor
Ptakopysk

třesou se mi ruce z posilovny

nikdo mi tím není rovný

 

hrnkem sem si vyrazil

čtyry zuby

ret si děsně obrazil

jak teď budu vypadat na zásnuby

 

moje milá hekne

jak se mě lekne 

a pak se mně zřekne


11 názorů

Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Ptakopysk

Jestli si správně vzpomínám, ve fit centru jsem byl 3x. A to z důvodu, že to bylo zároveň odběrné místo, kam jsem si nechal poslat jídlo...


Ptakopysk
před 3 měsíci
Dát tip

díkec úde


Al Jal Úd
před 3 měsíci
Dát tip Ptakopysk

Opatrně zvedej činky

ať zůstanou ti všechny údy

vyrýsuješ svalů linky

cesta k fitku vede tudy!


Safián
před 3 měsíci
Dát tip

Ptakopysku, to já vím. Ale tam jsi ukázal potenciál.


Ptakopysk
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Díkec Safijáne, Litars byl při skládání mojim vzorem. Básník musí mít vzor v tom nejlepším, nejdokonalejším tvůrci na světě, kterej nedělá nikdy žádný chyby. Tady tohle toto je jenom taková sranda.


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Safián správně dí ..


Safián
před 3 měsíci
Dát tip Janina6, Al Jal Úd

Poslední verš 2 strofy je příliš dlouhý. Narušuje spád básně. Možná bys měl rozvijet to, co jsi naznačil v básni věnované panu Litartsovi.  Byly tam sice drobné rytmické kiksy a nadbytek vulgárních várazů, ale celkový nátisk, verva a, kupodivu, to bych od tebe, obvykle nejistého autora, nečekal, poměrně jistá vitrtuozita, kterou jsi rozmetal L představu o výjimečnosti jeho postupů.


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

.. a dobře udělá


Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Překlípek:

třesou se mi ruce z posilovnyni - posilovni/ny:-)


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip Gora, Al Jal Úd

S cvičením se musí začínat opatrně. Já jsem jako trenérka byla na začátečníky vždycky hodná a spíš jsem frajírky brzdila. Jednak mi jich bylo líto, jednak jsem nechtěla přijít o zákazníky. Přitvrdila jsem až časem.

Za básničku o posilovně rozhodně musím dát tip.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Škoda že tu nemáš fotečku (v současném stavu)...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru