Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce prosinec 2023: vyhlášení výsledků

31. 01. 2024
1
15
207

nominace na leden 2024 posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


15 názorů

K3
před 3 měsíci
Dát tip Gora

To je právě ono. Když body rozdají všichni, tak je zase schytají, alespoň částečně. Je to objektivnější.


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

Bývalo to zvykem, že se do čtení, komentování i hlasování zapojovali i autoři soutěžních povídek. Vlastně nevím, kdy to přestalo, sama se zapojuju vždycky, i pokud soutěžím. Ale vzpomínàm si, že proběhlo v minulosti pár diskusí o tom, jestli si autor sám " neuškodí", když vlastně rozdá body svým konkurentům... Popravdě mě to nikdy netrápilo, beru to pořád spíš jako hru než soutěž, ale záleží na každém a nikoho nelze k hlasování nutit.


lastgasp
před 3 měsíci
Dát tip

Správná připomínka.


K3
před 3 měsíci
Dát tip Gora, Janina6

Pro zvýšení kvality soutěže by bylo pochopitelně nejlepší, kdyby hlasovali všichni soutěžící. Je to v jejich nzájmu.


lastgasp
před 3 měsíci
Dát tip

Danny díky za vysvětlení. Já jsem původně chtěl do tabulky odkazy dát, ale nefungovalo to.


Danny
před 3 měsíci
Dát tip

jinak lastgasp tabulku dělá v excelu a fotí do obrázku, proklik tímto způsobem nemůže fungovat


Danny
před 3 měsíci
Dát tip

proklik je k dispozici u té druhé upoutávky (nominace, hlasování), otevři si ji v dalším tabu prohlížeče


Ozzozorba
před 3 měsíci
Dát tip

Nešlo by výsledkovou tabulku oživit o PROKLIK NA POVÍDKU? Dík. 


8hanka
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

nie som fanúšik súťaží, no rada čítam a premýšľam nad každým dielom...tieto boli zvlášť podnetné a skvele napísané... gratulujem víťazom, zároveň aj ostatným autorom, kvalitné boli všetky...


K3
před 3 měsíci
Dát tip

Přeji další chuť do psaní.


Gratulace všem.


Urk'nahk'ku
před 3 měsíci
Dát tip K3

Děkuji za nominaci. Bylo to vzrušující. 


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip

Taky se přidávám s gratulací vítězům a všem díky za kvalitní čtení 


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip

Gratuluji vítězům.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, Biskup z Bath a Wells, K3, 8hanka

Gratuluji Edvinovi, lastgaspovi a Zavelovi k místům na stupních vítězů! Konkurence byla velká, a tak díky všem, v neposlední řadě Přemkovi a Dannymu za tuto tabulku. V soutěži se objevují se svými díly noví prozaici, což je prima.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru