Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zeleninové chaloupce

03. 02. 2024
4
6
66
Autor
Jinys
Náš Tomáš, 8 let
 
Karel a Lucie měli rádi zeleninu.
Jednou na velkém poli sbírali hrách. Uprostřed pole nalezli malou chaloupku. Byla celá zeleninová a také trošku ovocná. Stěny měla z banánů, střechu měla udělanou z sušených jablek, kterým se říká křížaly. Dveře byly udělány ze zelných listů. Děti se do chaloupky s chutí pustili a celou ji snědly. Jen zelné listy nechali, ty jim nechutnaly. Nikdo je při jídle nerušil, chaloupka byla úplně prázdná. Když se najedli, snadno se vrátili domů, protože hrách je nízký a zabloudit se v něm nedá.



6 názorů

a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip Jinys

Tomáškovi Tip. Jen jsem se bál, že snědly hodně hrachu a to je motivovalo k úspěšnému návratu. Ale to by se přihodilo spíše nám dospělým.


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip

Tomáš si  zaslouží tip


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip Jinys

Tak vnuk dělal referát a v něm zas drak se stal vegetariánem :)

v takovým věku jak píšeš


Jinys
před 3 měsíci
Dát tip dadadik

dadadik
Je to už dost dlouho, ale pokud si dobře vzpomínám, byla to jeho reakce na pohádku: "O perníkové chaloupce".
:-)


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip

Neměli děcka nějaký úkol o zelenině?

u nás taky něco na to konto proběhlo

:)


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

A co chce, Tomáš ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru