Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po stopách civilizace

03. 02. 2024
1
9
82
Autor
Norsko 1

 

 

Po stopách civilizace

 

Představte si to  Bezmocný a nahý člověk

musel být přece od prvopočátku

oděn a ozbrojen

Kolem rohy kopyta a ráj šelem

Opravdu nechápu

z jakých to tvorů

jsme se mohli tak krásně vyvinout

 

 

 


9 názorů

Aru
před 2 měsíci
Dát tip

to neví nikdo


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip

Norsko, Litartsi,

už dlouho jsem se tak nezasmála. Nechce ty svoje dialogy uveřejňovat na pokračování v nějakém časopise?


Litarts
před 3 měsíci
Dát tip

Vždyť jsem jen člověk, který ale nehledá cestu z naší matičky Země. Zde kolébka má i hrob můj. 


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Celej život se snažím o derobotizaci, a ty robotizuješ. Svými verši, celou planetu 


Litarts
před 3 měsíci
Dát tip

Ano, jedná se o robotizaci člověka. A co živý člověk? Ten hledá únik ze Země, aby se mohl robotizovat zase na jiné planetě.


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Jinak řečeno, další blbec na obzoru. Už teď jsou jich temné zástupy


Litarts
před 3 měsíci
Dát tip

Ty jeho mutace pokračují dál, teď už dokonce vymýšlí i umělého, elektronického člověka, taková je jeho duševní nemoc. A ten e-člověk ho má prý vyléčit, zastoupit či nahradit! 


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Takovej bič boží. Ale na koho ? Na tu nevinnou němou tvář ?


Litarts
před 3 měsíci
Dát tip

Norsko1,

vyvinuli jsme se prý z jakési šimpanzí větve genetickou mutací. Zatímco šimpanz byl rozumnější a dál se již příliš nevyvíjel, ta jeho mutující deformace mutovala dál, až se zmontovala do podoby člověka. A ten se pak začal odívat i do plechu a stále zbrojil i proti sobě, až se vyzbrojil natolik, že dnes už může vyhubit dokonce veškerý život na zemi, včetně sebe. Za to může ta přírodní šimpanzí odchylka a člověk se teď přírodě za to mstí. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru