Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam posunul se svět - aneb Všednost nultých let v Brně ((fotografie))

06. 02. 2024
6
4
85

 

Kam posunul se svět - aneb Všednost nultých let  v Brně...    ((fotografie)) 

 

 

 

 

 

 

 

:

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


4 názory

8hanka
před 3 měsíci
Dát tip

Pripomenul si mi šok z prvej návštevy Viedne po Zamatovej...pri kostoloch kĺačali mladí ĺudia čakajúci na almužnu...ešte vačší šok bol, keď prehovorili slovensky, študenti si bezpracne prilepšovali, po objavení sa policajtov zmizli.  Nie nadlho...počmáraným domom a telám neviem prísť na chuť...umeleckym kresbám  na vytipovaných plochách áno.. 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

No, obávám se, Andreino, že právě moc ne... .

Právě třeba v těch nultých letech jsem (třeba na Totemu.cz) publikoval relativně dlouhé sestavy fotografií (až 15 -20 kusů v jednom příspěvku třeba) - a tady (nevím, zda je to způsobeno mou WI-FI?) mi to občas odmítne načíst i pouhé dva obrázky najednou... ..


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip

Výstižné!


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru