Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NAPOŘÁD

07. 02. 2024
7
6
105
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=gNo9C6-jLe4&ab_channel=JMK65Jirka

Skoro každý den se mne ptá kolega ČOČKA: Jak to jde Miri? Dobrý? Zpravidla po ránu kdy je Slávek úlisný a po té co TETA odešla do penze taky výhradně jediný. A já odpovídám vždy stejně: Dobrý je za tři. Takže v mém případě je ta správná odpoveď DOSTATEČNĚ. (Možná ješte se znaménkem méně.) A on vždycky odpoví: Tak to ještě jde. Prostě prolézáš školou životem vším se čtyřkou_! Vlevo nahoře. Jak mě ta svině minule potrápila! To byla ale kurwa! bezesná noc!!! A blbý jeden kaz a může si jeden čistit zuby klidně třikrát za den...     Jenže... Mě už to prostě nebaví! Klidně bych bral i to abych mohl říct: Ale jó! DOBRÝ!!!

(Ale můžu mu doopravdy říct že se trápím? Že se užírám pro marnou a zbytečnou lásku? Ten starý hloupý trapný ošklivý klaun? Že se s tim snažím nějakým... Jakýmkoli způsobem Poprad...? Aby to už tolik nebolelo a bylo líp? Aspoň na ty 3? Že se cítím být osamělejší než vzduchoprázdno? Že mluvím s křečicí a taky často sám se sebou abych se nezbláznil? Přičemž evidentně už dávno dávno blázen jsem. A zajímá to vůbec někoho? Ne:-)

A bůh se klidně opil levným balkánským likérem a teď vyspává. Jinak to smysl nedává...

No... Musím se zase (s)prostě vypsat. A opít. Ne nutně v tomto pořadí.

Zajímavou aktuální kapitolou mého současného neživota je nucené potkávání se s Čubkou. Není už ani zlatá ani hnědá. Veškerá komunikace se omezuje na pár slov: Ano/Ne/Nevím. Když už se potkáme nikdy se na ni nedívám!!! Ignuruji ji. Ona to pochopitelně vnímá a zároveň se tomu přizpůsobuje. A současně jsem jí jak jinak než_!: U PRDELE. Ve svém životě mne nepotřebuje a v práci obejde tím že komunikuje s Kazi. Kazi je Slávkova nová kolegyně. Vševědoucí bezchybná a tolik tolik vnímavá! Ach!! Až věřit se tomu nechce!!! Nuž tak jest. 

 

Možná bych si mohl dovolit jeden letmý úsměv...?


6 názorů

APodezDívka
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Tak. Vůbec nevím co k tomu napsat. Ale když už je tu ten Nohavica pak snad úryvek z jedné jeho starší písně: 

Hotely hotely hotely

Ve mně se perou čerti s anděli...

Mimochodem tady ta zveřejněná je zřejmě nějaká Jarkova nová píseň. Ale moc hezká!


gabi tá istá
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Hm...až tak?


8hanka
před 3 měsíci
Dát tip gabi tá istá, Benetka, Gora

myslela som, že odišla...

neviem, či chcem vedieť, čo sa prihodilo, že už nie je ani zlatá ani hnedá ani... a to nové "meno"...

a taková to byla(jednostranne) velká láska...


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Nejen jeden, čím víc, tím líp ...


lastgasp
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Máš to dobrý hochu. Letmých úsměvů není nikdy dost.


Evženie Brambůrková
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Úsměvem nic nezkazíš :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru