Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tady ode mne dneska máte tři dívky v Turecku - z toho dvě Češky trošku rozevláté, a třetí splihlou tamní tuzemskou jaksi jsem vyfotil .... ((fotografie))

12. 02. 2024
2
13
78

 

 

 

 

Tady ode mne dneska máte tři dívky v Turecku - z toho dvě Češky trošku rozevláté, a třetí splihlou tamní tuzemskou  jaksi jsem vyfotil  (pozor, netýká se zdejší  Phill !) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(a jako bonus (takto     spící) ještě jedna    spolucestující... )

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


13 názorů

stana.lebloch
před 3 měsíci
Dát tip

Turecká holka i v autobuse?


stana.lebloch
před 3 měsíci
Dát tip

Turecká holka má za sebou mokrou  cestičku


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Díky, Lili :)

(a mešity jsou hned čtyři...!)


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip stana.lebloch

...a možná bude i mešita.

A je.

 


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip

Ženy v obrazech...

...tak rozmanitých.

Ani žádné stéblo trávy není stejné:-)

V Čechách, na Moravě, Slezsku... i v Turecku.

Zajímavé fotoalbum.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

(( - Ten Julián se tu dnes preventivně smazal sám, nebo trhl časový rekord ohledně smáznutí od redakce?... :):) ))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

Evži a Ándry, díky za návštěvu i komentář... :).

 

::::::::::::::::::::::::

Jo, mají to holky turecký (etc.) těžký - kromě únavy plavecké musí překonávat i tu z přenášení několika kilo mokré látky plavecké na těle...!.


Tak v Turecku ..... tam jsem taky nebyla :-)


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Romane, já myslím, že i ta Turkyně by klidně zapózovala, jen jsi asi nezašistil tím správným bakšišem. Potom jde většinou všechno.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Díky , Jarmilo... :) (tohle jsem fotil tuším v roku 2009 nebo 2010; ta turecká dívka se asi opravdu fotit nechtěla - a pravděpodobně měla někde poblíž i nějaký ten mužský doprovod, jak je v muslimských zemích běžné, takže bych ji raději o portrét s obličejem vůbec nežádal... )


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Někteří fotografové si rádi vybírají ty, kteří vypadají neobvykle nebo alespoň ty, kteří se fotit nechtějí. :) Fotky jsou moc pěkné všechny. :)


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

 

 

 

(( ...)).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru