Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To mi stačí

12. 02. 2024
8
4
179

Modlitba z povzdechů

zahraná na tělo

maják se rozsvítil

venku se setmělo

 

Bezelstná remíza

poločas rozpadu

říkáte beze slov

přečtu

  vás

odzadu

 

Venku se štosují

falešní proroci

krysaři bez flétny

svobodní otroci

 

A ani není sníh

vevnitř jsou dlaně

jsou jenom vaše

a já v nich

 

Srdce si poskočí

v opilých synkopách

komu to nestačí

ať háže na zeď hrách

 

Mně stačí

že nemusím 

mít

 

strach


4 názory

Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Ještě bych opravila první slovo... Motlitba - Modlitba.


egil
před 2 měsíci
Dát tip

Má to něco do sebe, i když vázánost párkrát zakopne... na druhou poetika sem tam i zajiskří. Ovšem jindy jen tak zaduní. Je to celkově takové nevyvážené - ale něco to je. 


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Super obsah - nekonvenční, nápaditý. "Přečtu vás odzadu" napsaný odzadu je bombový... :)

 

Taky se mi líbí, jak to odsejpá. Napoprvé mě zamrzela nebo spíš překvapila změna rytmu ve čtvrté sloce. Po vícero čtení jsem tomu přišel na chuť. Představil jsem si to jako rychlou skladbu, kde je v jednom momentě takový povzdech nebo třeba vyznání bez bicích a trochu "piano" a pak zase "forte" a rytmus...

A konec úplný je taky zajímavý. To už je jenom vokál bez nástrojů...    :)

Taky mě potěšil ne tak často užívaný přerývaný rým - rýmují se jenom sudé verše.

 

Celkově, GIRL, za mě hooodně vydařený počin!


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Pěkně šlape, zajímavý obsah.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru