Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OPODIVNĚNÍ

13. 02. 2024
5
8
70
Autor
Lili.

moje krása
ohořelá fotka
   zdušemněle vane
     z kadlubu smíchu
       provolávám abdikaci
          z vrcholku sametového polštáře.


8 názorů

Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji:-)


K3
před 2 měsíci
Dát tip

Kadelub je forma na perník, či na odlévání z kovů, takže se ti to tam docela hodí. Občas se nás slůvka chytnou sama, ani nevíme jak:).


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip

Ani ne tak kadlub, jako neznalost.


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji.

Kadlub dost zaujal, koukám... 

@)--}---------


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Hele, vy znalci češtiny, KADLUB je forma na odlitky především z bronzu. To by měl vědět každý chlap, když už to vím já, vyučená cukrářka. Benetko, Benetko, Tvé atletické výkovy ve Škola základ života byly jistě obdivuhodné, ale nevědět, co je to kadlub? To je na nedostatečnou.

Lili, zdušemněle, je úžasný výraz.


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Ach. LiLijko krásná převoňavá! Kadlub mi tak trošku připomíná kedlub.nu. Jinak niccc. Existuje nespisovné kalup což znamená CHVAT SHON SPĚCH. Ale jsem jen NÁDOBA hříšná a tak se mohu mýliti... Ti ti ti... :)


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji.

No, asi mi přeskakuje. Ty novotvary. Mimochodem... Ten kadlub není mým výtvorem. Myslím, že jde o nějakou formu nebo nádobu... a netuším, proč mě napadl. ( nebo napadly? Aha, kdo ví jestli to mám gramaticky správně.  Aby to nedopadlo jako jedno jisté zvláštní slovo " hrdobec " " hrdobce " :-)))) 

Díky.

@)--}---------


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Okamžitě mi tam naskočila Heidi Janků... Newim proč. :D

Jinak mě fascinuje Tvá tvorba novotvarů. ;)

Zdušemněle? Kadlub? :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru