Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Představ si, že by se to stalo tobě

16. 02. 2024
2
1
55

Představ si, že bys žila ve světě kde když poslechneš jeho náznaky, kterýma ti dává najevo svůj nezájem, doslechneš se o sobě že seš bezohlednej sobec, kterýmu nešlo o nic jinýho než o sex. Představ si že bys žila ve světě, kde když dáš na jeho zájem, na to že se s tebou začne líbat a pozve tě abys přespala u něj v posteli, a tobě chvíli trvá než pochopíš že se najednou něco změnilo a vstaneš a jdeš domů, a zároveň už víš že žiješ ve světě kde nemůžeš mluvit přímo to bys byla úchyl, doslechneš se o sobě žes ho chtěla znásilnit, a přitom by ses stejně tak mohla cítit znásilněná ty jenomže tebe by tak nikdy nenapadlo přemejšlet, že bys žila ve světě kde pořád slyšíš že si máš dávat na ženy pozor, že tě chtěj znásilnit, že je to princip světa ve kterým žijete, představ si že by se to stalo tobě, co bys mu na to řekla, omluvila by ses mu, jak by ses s tim vyrovnala?


1 názor

Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Ať si "svět" kecá co chce, nebudu se na něj vymlouvat.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru