Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klid před bouří

17. 02. 2024
15
25
220
Autor
Jamardi

Muž se slunil na dece, ležel nehybně. Žena se koupala, plavala v jezeře. Pak přišla a lehla si vedle něho.

„Jak ho potrestáme, když to neudělá?“ řekl muž.
„Teď ne, až potom. Nebudeme si kazit odpoledne.“ řekla žena a protáhla se.

„Můžu ještě do vody?“ zeptala se žena
„To musíš sama vědět.“
„Já bych chtěla, ale jestli ti to vadí, tak nepůjdu.“
„Rozhodni se, jak chceš.“
Už do vody nešla.

Čekali, než přijede autobus.
„Koupím si zmrzlinu.“ „Vanilkovou a kávovou, prosím.“ „Chtěla bys taky?“
„Ano, taky vanilkovou.“ „A kávovou.“

 

 


25 názorů

Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Ireno, děkuju :)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Jarmilo, dobře, respektujeme:-)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Ireno, raději ne. Je moje chyba, že jsem toho nenapsala více, ale nechtěla jsem si vymýšlet a doplňovat podle sebe, je to skutečně odposlechnuto. Beru to jako ukázku z osobního života bez významu se společenským přesahem. Mně může připadat některé jednání zvláštní a nemusím s ním souhlasit, ale není to nic proti zákonu a lidé mají právo nakládat se svým životem, jak chtějí. Pokud by to bylo v soutěži, nějaký význam pro všechny by se očekával. Nejde jen o to, že taková díla do soutěže vybíráš, ale i o to, že někteří lidé nechápou, že bylo něco označeno jako zajímavé a jich se to přitom netýká ani nemělo, nemuselo týkat. Dlouho mně trvalo, než jsem přišla na to, že takoví lidé jsou. 


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Romane, děkuju :)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Jarmilo, souhlasila bys s Nominací do PM s tímto textem?


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

dadíková, Šarloto, děkuju :)


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

:)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

rohatý, děkuju :)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Umbratica, děkuju :)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Připadá mi to pravděpodobné.


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Líbí se mi psaní v tomto duchu. Dle mého skromného názoru se baví o synovi, kterého čeká trest, pokud se nějak nezachová. :-)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Day-Dream, děkuju :)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Přemku, děkuju :) Jak psal pan Nekuda, to si budu muset zjistit.


lastgasp
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

Výborná mini, trefená přesně podle kurzů Nekudy. Zůstal jsem správně napnutý.


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Nami, děkuju :)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Karle, Benetko, děkuju :)

Karle, můžeš si domýšlet, co chceš. :)

Janino, vím.


K3
před 2 měsíci
Dát tip

Lze si domýšlet, třeba jak ho odměníme když to udělá...?


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Měla jsem na mysli čtenáře ;) ale to určitě víš.


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Ireno, Rhodesie, dievča z lesa, Janino, Alegno, děkuju :)

Janino, že člověk neví všechno, beru jako realitu. :)

Luboši, kávovou zmrzlinu jsem už mnoho let nikde neviděla. Ale mohl bys chtít čokoládovou nebo slaný karamel. :)


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, Jamardi

Parádní! Připomnělas mi Hemingwaye (Kopce jako bílí sloni) - tím kouzlem zamlčeného. Něco nedopovědět je v literatuře mocný nástroj. Co asi řešili? Okamžitě nás to vtáhne do příběhu... Kouzlo je to. Jsi moc šikovná.


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Jamardi

Klid před bouří je trefný název.

A já to doplním: Patnáct let od svatby...


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip Jamardi

Poživatiny s kávovou (pří)chutí mám ve velké oblibě, takže bych bral i zmrzku. Vanilkový kopeček bych možná vyměnil za oříškový.


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Jamardi

Dobrá... já to tedy beru:-)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Ireno, opravila jsem, dík.

Ano, odposlechnuto. Není co doplňovat. Kdyby to byla báseň, čtenář se také nedozví víc. Každý si může domýšlet, co chce.


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Tvá mini je o vztahu, napětí v rodině...nejspíš odposlechnuto - jen je toho málo, čeho se dá chytit... asi bys měla prozradit víc.

Interpunkce -  to neudělá?“, řekl muž. - čárka tam nemá být

kazit odpoledne,.“  - tečka pryč


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru